فروش بدون وصول نوعی هدیه دادن به مشتری است

یک مدرس بازاریابی فروش بدون وصول نوعی هدیه دادن به مشتری است یک مدرس بازاریابی گفت: بنگاه‌های اقتصادی ایران برای حضور در بازارهای جهانی باید به مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان توجه ویژه‌ای کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان‌، پرویزدرگی در همایش مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان […]

یک مدرس بازاریابی

فروش بدون وصول نوعی هدیه دادن به مشتری است

یک مدرس بازاریابی گفت: بنگاه‌های اقتصادی ایران برای حضور در بازارهای جهانی باید به مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان توجه ویژه‌ای کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان‌، پرویزدرگی در همایش مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی اصفهان تصریح ‌کرد: مدیریت وصول مطالبات اهم از اعتبارسنجی، اجرا ‌و ‌تسویه است.

وی بازاریابی را ‌علم و هنر نزدیک کردن شرکت‌ها به مشتریان تعریف کرد و گفت: فروش سالم، ‌فروشی که منجر به وصول به موقع و جریان نقدینگی بشود.

درگی وظیفه اصلی مدیر فروش را ایجاد، حفظ و رشد کمیت‌ و کیفیت فروش بنگاه اقتصادی دانست و گفت: فروش بدون وصول نوعی هدیه دادن به مشتری است.

وی هدف اساسی و مشترک تمام شرکت‌های جهان را ۳ اصل بقا، رشد و ‌سود برشمرد و گفت: فروش موفق شامل ‌پوشش بازار بیش‌تر، فشار موجودی بالاتر، سطر فاکتور بیش‌تر، وصول سالم‌تر و به موقع است.

درگی پیشنهادات اساسی برای مدیریت وصول مطالبات‌ بنگاه‌های اقتصادی را شامل پیگیری حقوقی جدی در هنگام عدم تسویه حساب و بهره‌گیری از نظرات مشاوران حقوقی ذکر کرد و گفت: هماهنگی لازم بین دوایر درون سازمانی نظیر انبار، حسابداری و فروش از جمله مهم‌ترین اقدام برای مدیریت وصول مطالبات است.

 

 وی اضافه ‌کرد: مدیریت وصول مطالبات که با اعتبارسنجی شروع می‌شود سبب می‌شود مدیریت ریسک بهتری بر دارایی‌های سازمان داشته باشیم و با فروش سالم در راستای اهداف بقا، رشد و سود سازمان در فضای پیچیده و پر ریسک حال حاضر بازار ایران به موفقیت بیش‌تری دست یابیم.