رشد۸۰ درصدی خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین

رشد۸۰ درصدی خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین استفاده‌کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین شامل اینترنت بانک، تلفن بانک، همراه بانک، درگاه‌های پرداخت اینترنتی و پیام کوتاه بانکی به نسبت پایان سال ۹۴ حدود۸۰ درصد رشد داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده، براساس اعلام مدیریت بانکداری الکترونیک این بانک تعداد استفاده‌کنندگان از خدمات بانکداری […]

رشد۸۰ درصدی خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین

استفاده‌کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین شامل اینترنت بانک، تلفن بانک، همراه بانک، درگاه‌های پرداخت اینترنتی و پیام کوتاه بانکی به نسبت پایان سال ۹۴ حدود۸۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، براساس اعلام مدیریت بانکداری الکترونیک این بانک تعداد استفاده‌کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، شامل اینترنت بانک، تلفن بانک، همراه بانک، درگاه‌های پرداخت اینترنتی و پیام کوتاه بانکی به نسبت پایان سال ۹۴، رشد ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین از ابتدای سال ۹۵ تاکنون حدود ۳۱ درصد به تعداد کاربران بانکداری مدرن بانک ایران زمین افزوده شده است.

در همین راستا سیدمحمدحسین، استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در گفت‌وگوی کوتاهی در خصوص الزام استفاده از بانکداری الکترونیک اظهار داشت: در روزهای سرد سال در شهرهای بزرگ کشور با مشکل آلودگی حاد مواجه می‌شویم که در چند روز اخیر نیز شاهد آن هستیم، که یکی از دلایل مهم آن سفرهای درون شهری است که بانک‌ها می‌توانند با ترغیب همراه با آموزش خدمات بانکداری الکترونیک به مردم نقش بسیار مهمی در کاهش آلودگی ایفا کنند.