راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست مداخله در طلاق توافقی

راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست مداخله در طلاق توافقی معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست مداخله در طلاق توافقی به صورت پایلوت در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: این سامانه در ۱۱ استانی که بالا‌‌ترین میزان طلاق را دارند، ایجاد خواهد شد. به گزارش ایلنا، حبیب‌ا…مسعودی‌فرید در نشست تخصصی […]

راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست مداخله در طلاق توافقی

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست مداخله در طلاق توافقی به صورت پایلوت در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: این سامانه در ۱۱ استانی که بالا‌‌ترین میزان طلاق را دارند، ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حبیب‌ا…مسعودی‌فرید در نشست تخصصی معرفی، بررسی و نهایی‌‌سازی سامانه ثبت درخواست مداخله در طلاق توافقی با اشاره به برگزاری جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی در حضور رهبرمعظم‌انقلاب، گفت: در آخرین جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی، خدمات بهزیستی در حوزه خانواده، پیشگیری و کنترل از آسیب‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر این‌که با بررسی وضعیت طلاق در ایران و سایر کشور‌‌ها درمی‌یابیم که نبود مهارت گفت‌و‌گو دلیل اصلی طلاق در جوامع است، افزود: نظام‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باید طوری عمل کنند که مدت زمان در کنار خانواده بودن بیش‌تر شود.

 

وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست مداخله در طلاق توافقی به صورت پایلوت در استان خراسان رضوی، گفت: این سامانه ابتدا در ۱۱ استانی که بالا‌‌ترین میزان نرخ طلاق در کشور را دارند، برقرار خواهد شد.