۳۹۰۳ مزایده – اتحادیه تعاونی روستایی استان تهران – فروش خودرو

مزایده خودرو (اتحادیه تعاونی روستایی استان تهران و اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان ری) این دو اتحادیه در نظر دارند تعدادی از خودروهای خود را با ارزش کارشناسی شده به شرح ذیل، از طریق مزایده به فروش برسانند. متقاضیان می‌توانند ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ نشر این آگهی، جهت شرکت در مزایده، معادل ده […]

مزایده خودرو

(اتحادیه تعاونی روستایی استان تهران و اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان ری)

این دو اتحادیه در نظر دارند تعدادی از خودروهای خود را با ارزش کارشناسی شده به شرح ذیل، از طریق مزایده به فروش برسانند. متقاضیان می‌توانند ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ نشر این آگهی، جهت شرکت در مزایده، معادل ده درصد مبالغ مذکور را به‌عنوان سپرده شرکت در مزایده به شماره شباهای ذکرشده در ذیل جداول واریز نموده و از ساعت ۰۸:۰۰ صبح الی ۱۴:۰۰ روزهای کاری برای بازدید و دریافت فرم شرکت در مزایده به آدرس‌های ذکرشده مراجعه نمایند.

اتحادیه تعاونی روستایی استان تهران

ردیف نوع وسیله مدل رنگ ارزش کارشناسی (قیمت پایه/ ریال)
۱- سواری پژو پارس xuv ۱۳۹۱ خاکستری متالیک ۲٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۲- سواری کیا سراتو ۲۰۰۰ ۱۳۹۵ مشکی متالیک ۹٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
شماره شبای واریز وجوه ۱۰ درصد IR 930150000015000502234230 نزد بانک سپه به‌نام اتحادیه تعاونی روستائی استان تهران
آدرس جهت بازدید تهران، خیابان حافظ، خیابان غزالی، خیابان پارس، کوچه جهانگیر، جنب پارکینگ بانک شهر، پلاک ۹، مجتمع یاس شرقی، واحد ۱۴٫
شماره تماس جهت هماهنگی ۰۲۱-۶۶۷۰۸۴۲۵ و ۰۹۱۲۰۷۵۱۰۴۰

اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان ری

ردیف نوع وسیله مدل رنگ ارزش کارشناسی (قیمت پایه/ ریال)
۱- سواری پژو ۴۰۵ جی ال ایکس XUV ۱۳۹۲ نقره‌ای متالیک ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۲- سواری تندر ال ۹۰ اتومات ۱۳۹۵ سفید ۵٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
شماره شبای واریز وجوه ۱۰ درصد  IR 760160000000000147622378 نزد بانک کشاورزی به‌نام اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان ری
آدرس جهت بازدید شهرری، ولی‌آباد، جنب پمپ‌بنزین بهشتی، کوچه ابتکار، نبش کوچه دهقان نیری.
شماره تماس جهت هماهنگی ۰۲۱-۵۵۲۲۱۹۰۷ و ۰۹۱۲۱۷۶۳۷۹۴
  • لازم به ذکر است، در اولین روز کاری بعد از پایان مهلت مذکور رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح مزایده برگزار خواهد شد و مزایده گزار در رد یا قبول یک و یا کلیه پیشنهادات ارائه‌شده از طرف شرکت‌کنندگان مختار است و شرکت‌کنندگان حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهند داشت.
  • بدیهی است شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به‌منزله قبول شروط مزایده می‌باشد.
  • برنده یا برندگان مزایده می‌بایست پس از اعلام نتیجه حداکثر ظرف مدت دو روز کاری جهت واریز کل قیمت پیشنهادی به‌حساب اتحادیه اقدام و پس از طی مراحل قانونی نسبت به انتقال مالکیت خودرو اقدام نمایند.
  • چنانچه برنده مزایده ظرف مهلت مقرر، کل مبلغ پیشنهادی را به‌حساب اتحادیه واریز ننماید یا از انجام معامله خودداری نماید به‌عنوان انصراف تلقی و سپرده آن‌ها به نفع اتحادیه ضبط و معامله با نفرات بعدی صورت خواهد گرفت.
  • اسناد مالکیت فقط به‌نام برنده در مزایده منتقل خواهد شد.
  • مبالغ سپرده وجوه واریزی اشخاصی که برنده مزایده نبوده‌اند پس از پایان تشریفات کامل مزایده به‌حساب اعلامی از سوی شرکت‌کننده‌ها در فرم ثبت‌نام عودت می‌گردد.