فروش بنکداران در دو سال گذشته ۶۰ درصد افت کرد

رییس اتحادیه بنکداران فروش بنکداران در دو سال گذشته ۶۰ درصد افت کرد عباس‌کرباسی گفت: بازار دچار رکود زیادی است و این رکود دامن بازار بنکداران و مغازه‌های محله انبار نفت را نیز گرفته است. رییس اتحادیه بنکداران در گفت‌وگو با نسیم‌آنلاین گفت: لپه و نخود که مدتی قبل چیزی حدود ۱۵ درصد گران شده […]

رییس اتحادیه بنکداران

فروش بنکداران در دو سال گذشته ۶۰ درصد افت کرد

عباس‌کرباسی گفت: بازار دچار رکود زیادی است و این رکود دامن بازار بنکداران و مغازه‌های محله انبار نفت را نیز گرفته است.

رییس اتحادیه بنکداران در گفت‌وگو با نسیم‌آنلاین گفت: لپه و نخود که مدتی قبل چیزی حدود ۱۵ درصد گران شده بود مجدداً قیمتش ۱۰ تا ۱۵ درصد دیگر ظرف هفته گذشته افزایش یافت به این ترتیب می‌توان گفت که در یک ماه گذشته این دو محصول چیزی حدود ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

وی با بیان این مطلب که از سال گذشته تاکنون نخود ۷۰ درصد افزایش قیمت داشته است، افزود: در هفته‌های گذشته لوبیاسفید نیز ۱۰ درصد گران شده است. برنج ایرانی نیز ظرف چند روز گذشته ۵ درصد افزایش یافته اما برنج هندی از جمله برنج «محسن» قیمتش کاهش یافته و از ۴۸۰۰ تومان به ۴۳۰۰ تومان رسیده است.

کرباسی گفت: شکر از جمله کالاهایی است که بازارش در حال حاضر ساکت است و قیمتش نیز پایین آمده و به ۲۶۰۰ تومان هم رسیده است.

رییس اتحادیه بنکداران در پایان خاطرنشان ‌کرد: بازار دچار رکود زیادی است و این رکود دامن بازار بنکداران و مغازه‌های محله انبار نفت را نیز گرفته است، به‌طوری که از هر ۱۰ مغازه ۵ مغازه تعطیل شده و فروش همان ۵ مغازه نیز ۶۰ درصد افت داشته است.

وی تصریح ‌کرد: یکی از موضوعات دیگر که برای عمده فروشان مشکلات زیادی را فراهم کرده است قیمت غیرواقعی اجناس است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بر روی کالا‌‌‌ها حک می‌شود و این در حالی است که قیمت واقعی این اجناس بسیار پایین‌تر است اما در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفات صوری بر روی این کالاهای می‌کشند تا مشتری جذب نمایند.

 

کرباسی گفت: این تخفیفات که واقعی هم نیستند و تنها برای تبلیغ است موجب می‌شود تا مردم به سوی این فروشگاه‌ها جذب شده و کم‌تر از قبل از بنکداران خریداری کنند.