بخش خصوصی باید غربال شود

بخش خصوصی باید غربال شود سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عدم‌یکپارچگی و اتحاد، نبود استراتژی در این بخش، تأخیر در پرداخت تسهیلات و نیز منطقی نبودن رابطه مصرف‌کننده و تولید‌کننده از جمله ضعف‌های این بخش بوده است. کاظم دلخوش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص سیاست‌های نادرست دولت جهت اجرایی شدن اصل […]

بخش خصوصی باید غربال شود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عدم‌یکپارچگی و اتحاد، نبود استراتژی در این بخش، تأخیر در پرداخت تسهیلات و نیز منطقی نبودن رابطه مصرف‌کننده و تولید‌کننده از جمله ضعف‌های این بخش بوده است.

کاظم دلخوش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص سیاست‌های نادرست دولت جهت اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی عنوان‌ کرد: سهم بخش خصوصی از اقتصاد کشور ۱۵ درصد بوده است.

وی در ادامه ضعف سیستم نظارتی کشور را بزرگ‌‌‌‌ترین معضل پیشرفت بخش خصوصی برشمرد و افزود: دولت می‌بایستی از طریق شفاف‌سازی ارتباط فی‌مابین منابع با مصارف و نیز دخالت نکردن در بخش خصوصی، زمینه را جهت اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی فراهم کند.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در پایان با بیان این‌که بخش خصوصی نیز باید غربال شود، گفت: عدم یکپارچگی و اتحاد، نبود استراتژی در این بخش، تأخیر در پرداخت تسهیلات و نیز منطقی نبودن رابطه مصرف‌کننده و تولیدکننده از جمله ضعف‌های این بخش بوده و امید است پس از رفع این معضلات شاهد درخشش این بخش باشیم.