توضیح درباره دردسر ایجاد شده برای جناب‌خان

توضیح درباره دردسر ایجاد شده برای جناب‌خان رامبد جوان درباره نحوه حضور جناب خان در فصل چهارم «خندوانه»، سخنان صاحب امتیاز این عروسک و همچنین چگونگی حضور اسپانسر‌ها در این برنامه سخن گفت. رامبد جوان در گفت‌و‌گو با مهر درباره فصل جدید «خندوانه» که قرار است بعد از ماه صفر روی آنتن شبکه نسیم برود، […]

توضیح درباره دردسر ایجاد شده برای جناب‌خان

رامبد جوان درباره نحوه حضور جناب خان در فصل چهارم «خندوانه»، سخنان صاحب امتیاز این عروسک و همچنین چگونگی حضور اسپانسر‌ها در این برنامه سخن گفت.

رامبد جوان در گفت‌و‌گو با مهر درباره فصل جدید «خندوانه» که قرار است بعد از ماه صفر روی آنتن شبکه نسیم برود، توضیح داد: اتفاقاتی در فصل جدید داریم و محسن‌چاوشی کار بسیار شاد و سرحالی برای «خندوانه» خوانده است و ایده‌های جدیدی هم برای پلی‌بک‌ها و استودیوی برنامه داریم.

وی درباره حاشیه‌ها و اعتراض‌هایی که از طرف سعید سالارزهی تهیه‌کننده «کوچه مروارید» درباره حضور شخصیت جناب‌خان در فصل چهارم «خندوانه» مطرح شده است، گفت: شکایتی وجود نداشته است اما سعیدسالارزهی به عنوان صاحب امتیاز شخصیت جناب‌خان در فصل جدید مسایلی دارد و او باید با تلویزیون به توافقاتی برسد.

طراح برنامه «خندوانه» که پیش از این از ساخت یک فیلم سینمایی با حضور جناب‌خان سخن گفته بود درباره تولید این فیلم توسط سعیدسالارزهی بیان کرد: آقای سالارزهی فعلاً در شرایطی قرار دارند که می‌خواهند به همه ثابت کنند صاحب جناب‌خان هستند و خود ایشان تصمیم‌گیرنده هستند. او دوست دارد این مدت را که خبری از او نبود با گفت‌و‌گو‌ها و مصاحبه‌های تند و تیز جبران کند تا همه اذعان کنیم که او تصمیم گیرنده است.