وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به سؤالات و مطالبات مردم درخصوص ارتباطات روستایی، بهبود شبکه ارتباطی و شبکه پستی پاسخ داد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارعپور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای رویکرد مردمی دولت سیزدهم و پاسخگوی […]
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به سؤالات و مطالبات مردم درخصوص ارتباطات روستایی، بهبود شبکه ارتباطی و شبکه پستی پاسخ داد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارعپور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای رویکرد مردمی دولت سیزدهم و پاسخگوی بیواسطه با مردم در دور دوم پاسخگویی برخط دولتمردان برای چهارمین بار در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر و پاسخگوی سؤالات مردم شد. وزیر ارتباطات، در پاسخ به تماسهای مردمی، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم بیش از پنج هزار روستا به شبکه ارتباطی متصل شدهاند، هرچند هنوز دو هزار روستاهای بالای ۲۰ خانوار دیگر باقی ماندهاند و با این وجود حداکثر تا پایان سال این روستا و سایر روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ارتباطی پرسرعت و باکیفیت متصل خواهد شد. زارعپور؛ در پاسخ به تماس یکی از نامهرسانهای شرکت پست از کازرون که خواستار بهبود وضعیت حقوق و دستمزد بود گفت: از جمله اقشار زحمتکش در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همکاران ما در شرکت ملی پست، بهویژه همکاران نامهرسان و پستچی هستند که در سرما و گرما، شبانهروزی و بدون تعطیلی در حال خدمترسانی هستند. وی افزود: متأسفانه این عزیزان متناسب با زحماتشان دریافتی ندارند، هرچند در دوره اخیر نسبت به گذشته وضعیت حقوق و دستمزدشان بهبود پیدا کرده است اما همچنان معتقدم پاسخگوی زحمات این عزیزان نیست. وزیر ارتباطات، تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی شرکت ملی پست این است که این شرکت بر مبنای درآمد، هزینه و دریافت تعرفهها اداره میشود. این در حالی است که در حالحاضر با تعرفههای موجود درآمد پست پاسخگوی هزینهها نیست. زارعپور؛ با بیان اینکه در دو سال اخیر برای بهبود درآمد این شرکت دو اقدام را بهطور جدی در دستور کار قرار دادهایم، خاطرنشان کرد: نخست آنکه حرکت به سمت واقعی کردن تعرفهها را آغاز کردهایم و دوم بخشی از اعتبارات وزارت ارتباطات را برای هوشمندسازی در نظر گرفتهایم تا کیفیت ارائه خدمات این شرکت و متناسب با آن درآمدها افزایش پیدا کند و امیدواریم با این اقدام در آینده بتوانیم بخشی از زحمات این عزیزان را جبران کنیم. پاسخگویی بیواسطه به موضوعات، مسائل و مشکلات مردم از جمله موارد مورد اهتمام دولت سیزدهم و عیسی زارعپور؛ است که از روشهای متعددی چون حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پیگیری میشود. براساس این گزارش، در ارتباط مستقیمی که وزیر ارتباطات با تعدادی از هموطنان سراسر کشور داشت، موضوعاتی چون ارتباطات روستایی، بهبود وضعیت معیشت کارکنان مخابرات و شرکت ملی پست، بهبود کیفیت شبکه ارتباطی و… مطرح شد که وزیر ارتباطات دستورات لازم برای پیگیری را صادر کرد.
براساس آخرین اظهارات وزیر ارتباطات، با اتصال هشت هزار روستای بالای۲۰ خانوار و سه هزار روستای زیر ۲۰ خانوار، تعداد روستاهای متصل بالای ۲۰خانوار از ۸۰ درصددر ابتدای دولت به ۹۷درصد رسید و ۹۸٫۵درصد جمعیت روستایی کشور به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند. به گزارش ایسنا، نزدیک به یک دهه است که رشد و توسعه […]
دیدگاه بسته شده است.