۲۰۱۴ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس- خدمات

“آگهی شرکت در تجدید مناقصه” کد:۱۷/۹۵-۲۰۰-ر نوبت اول- یک مرحله‌ای شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس مصوبه هیأت مدیره شماره ۷/۶۳۱ مورخ ۱۳۹۵٫۰۶٫۲۴ نسبت به ارائه خدمات حرفه‌ای مالی و حسابداری امور مسکن مهر در شهر جدید پردیس با موضوع ذیل بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و از طریق مناقصه و انتخاب […]

“آگهی شرکت در تجدید مناقصه”

کد:۱۷/۹۵-۲۰۰-ر

نوبت اول- یک مرحله‌ای

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس مصوبه هیأت مدیره شماره ۷/۶۳۱ مورخ ۱۳۹۵٫۰۶٫۲۴ نسبت به ارائه خدمات حرفه‌ای مالی و حسابداری امور مسکن مهر در شهر جدید پردیس با موضوع ذیل بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و از طریق مناقصه و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید.

۱-موضوع: ارائه خدمات حرفه‌ای مالی و حسابداری امور مسکن مهر در شهر جدید پردیس(با حداقل ۸ نیرو) برای مدت یکسال شمسی.

۲-نوع مناقصه: عمومی یک مرحله‌ای.

شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت: ۲۰۰۹۵۱۰۹۸۰۰۰۰۱۴ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی در سایت مذکور، اقدام به ثبت نام و اخذ کد رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکزی: ۲۷۳۱۳۱۳۱ دفتر تماس حاصل نمایند و به آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی می‌باشد را نیز انجام دهند.

۳-نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزادراه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰ داخلی ۱۰۸

۴-مبلغ برآورد اولیه: ۳٫۸۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (سه میلیارد و هشتصد و چهل میلیون) ریال

۵-مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار(تضمین شرکت در مناقصه): ۱۹۲٫۰۰۰٫۰۰۰ریال(یکصد و نود و دو میلیون) ریال.

۶-هزینه خرید اسناد: ۴۵۰٫۰۰۰ریال (چهارصد و پنجاه هزار) ریال بصورت الکترونیکی در سامانه مذکور.

۷-ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت خدمات پیمانکاری، از مراجع ذیصلاح (سازمان حسابداران رسمی کشور).

۸-تاریخ انتشار مناقصه در سامانه: از روز شنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۸٫۲۹

۹-دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز شنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۸٫۲۹ لغایت روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۹٫۰۹ از ساعت ۸ الی ۱۹ قابل دسترسی می‌باشد.

۱۰-تحویل اسناد مناقصه در سایت: تا ساعت ۱۹:۰۰ روز شنبه تاریخ ۱۳۹۵٫۰۹٫۲۰(ضمناً اسناد مناقصه به صورت فیزیکی نیز الزاماً تا ساعت ۱۶:۳۰ همان روز(۱۳۹۵٫۰۹٫۲۰) به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.)

۱۱-زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه تاریخ ۱۳۹۵٫۰۹٫۲۱، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۲-هزینه درج آگهی به عهده برنده می‌باشد.

۱۳-سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد.

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس