وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران شهر جدید پردیس کد: ۱۴-۴۰۲- ۲۰۰-ر نوبت : اول […]
وزارت راه و شهرسازی
شرکت عمران شهر جدید پردیس
کد: ۱۴-۴۰۲- ۲۰۰-ر
نوبت : اول
“آگهی فراخوان مناقصه”
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۲ صورتجلسه شماره ۱۲/۹۳۸ مورخ ۰۷/۰۳/۱۴۰۲ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجدشرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:
۱- موضوع: تجدید نوبت دوم اجرای عملیات تکمیلی مسجد به شماره ۹-۴-۱ شامل دیوار، ساختمانهای جانبی، ساختمانهای اصلی و محوطهسازی واقع در فاز ۸ محله تفتان شهرجدیدپردیس.(بهصورت سرجمع)
۲- نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یکمرحلهای.
۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۲۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۳۰ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود…
۴- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۵۷٫
۵- مدت پیمان: ۶ ماه شمسی.
۶- مبلغ برآورد اولیه: ۵۰٫۵۷۶٫۱۹۰٫۲۸۹ ریال (پنجاهمیلیاردوپانصدوهفتادوششمیلیونویکصدونودهزارودویستوهشتادونه ریال)، بهصورت ۳۰% نقد و ۷۰% تهاتر.
۷- تضمین فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آییننامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به مبلغ ۲٫۵۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دومیلیاردوپانصدوبیستونهمیلیون ریال ).
۸– مجوز فعالیت: حداقل رتبه ۵ در رشته ابنیه صادره از سازمان برنامهوبودجه کشور بهشرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) و معتبر.
۹– دریافت اسناد استعلام ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۰۷/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سهشنبه مورخ ۲۵/۰۷/۱۴۰۲.
۱۰- تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابیکیفی و پاکت اسناد مناقصه «پاکتهای الف، ب و ج»:
۱۰-۱- بهصورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۲ در سامانه ستاد بارگذاری شود.
۱۰-۲– بهصورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۲ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
۱۱- زمان و محل گشایش پاکت اسناد استعلام ارزیابیکیفی: ساعت ۱۰:۰۰ روز سهشنبه مورخ ۰۹/۰۸/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس
۱۲- زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه «پاکتهای الف، ب و ج»: ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۸/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۳- هزینه خرید اسناد استعلام ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال (یکمیلیون و پانصد هزار ریال) است.
۱۴- مناقصهگران ابتدا ارزیابیکیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابیکیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند.
۱۵- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد استعلام ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
نوبت : اول “آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۵۲/۱۰۴۱ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از پیمانکاران واجد شرایط برای پروژه های مسکن مهر،اقدام […]
“آگهی فراخوان استعلام ارزیابی کیفی” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورتجلسه شماره ۵۲/۱۰۴۱ مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به استناد آییننامه اجرایی بند “ج” ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات نسبت به تهیه لیست کوتاه از پیمانکاران واجد شرایط برای پروژه های مسکن مهر،اقدام ملی و نهضت […]
دیدگاه بسته شده است.