مهر تأیید رگولاتوری بر ۶ مدل آیفون

مهر تأیید رگولاتوری بر ۶ مدل آیفون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی براساس یکی از وظایف ذاتی خود اقدام به صدور اعتبارنامه برای شش مدل گوشی آیفون کرد. به گزارش تسنیم، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اوایل آبان ماه سال جاری به ۳ مدل از گوشی‌های آمریکایی آیفون اعتبار ۳ سال‌های را با […]

مهر تأیید رگولاتوری بر ۶ مدل آیفون

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی براساس یکی از وظایف ذاتی خود اقدام به صدور اعتبارنامه برای شش مدل گوشی آیفون کرد.

به گزارش تسنیم، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اوایل آبان ماه سال جاری به ۳ مدل از گوشی‌های آمریکایی آیفون اعتبار ۳ سال‌های را با مهر تأییدیه دائم اعطا کرد.

براساس بررسی‌های رگولاتوری ۳ مدل از تلفن‌های همراه اپل با عنوان آیفون‌های SE، ۷ و ۶S توانستند رسماً مهر اعتبار از نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات دریافت کنند.

اکنون بار دیگر این سازمان برای مدل‌های a1778، A1660 و a1661 از آیفون۷ و مدل a1784 از آیفون۷ پلاس اعتبارنامه ۳ سال‌های را صادر کرده است.

آیفون‌های SE A1662 و ۶s A1688 نیز توانستند به تأیید رگولاتور ارتباطی ایران برسند و تا سوم آبان ۹۸ اعتبار دریافت کنند.

مدل‌های ذکر شده براساس تولیدات اپل برای اپراتور‌‌ها و کشورهای مختلف است لذا لازم است قبل خرید آیفون برای جلوگیری از مشکلات ناشی از شبکه و آنتن‌دهی درباره جزییات مدل‌‌‌ها آگاه بود یا اعتبار آنها را از طریق بررسی‌های فنی رگولاتوری چک کرد.

 

یکی از مهم‌ترین وظایف و اختیارات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین و پیشنهاد استانداردهای ملی مربوط به ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور به مراجع ذی‌ربط و اعمال استاندارد‌‌ها و ضوابط و نظام‌های کنترل کیفی و تأیید نمونه تجهیزات در ارایه خدمات و توسعه و بهره‌برداری از شبکه‌های مخابراتی، پستی و فناوری اطلاعات در کشور است.