مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل پیشرفت فیزیکی قطعه یک آزاد راه تهران-شمال به ۷۲ درصد رسیده است مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به پیشرفت ابرپروژه آزادراه تهران-شمال گفت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی منطقه یک آزاد راه تهران-شمال به ۷۲ درصد رسیده است. به گزارش […]
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل
پیشرفت فیزیکی قطعه یک آزاد راه تهران-شمال به ۷۲ درصد رسیده است
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به پیشرفت ابرپروژه آزادراه تهران-شمال گفت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی منطقه یک آزاد راه تهران-شمال به ۷۲ درصد رسیده است.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، سعید محمدزاده در پروژههایی مانند آزادراه تهران-شمال رعایت شاخصهای مدیریت پروژه اعم از مدیریت یکپارچگی، مدیریت منابع، محدوده پروژه، مدیریت زمان، مدیریت ارتباطات، مدیریت ریسک، مدیریت محیطزیست و ایمنی در پروژه را از مهمترین مسایل این پروژه عنوان کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هر یک از موارد گفته شده در مدیریت پروژه به عنوان یک پایه مهم از پروژه تلقی میشود و پیوستگی آنها با یکدیگر و نظامند بودن آنها در ساختار پروژه میتواند ابرپروژه را در چارچوب اهداف و برنامههای زمانبندی شده پیش ببرد.
محمدزاده به عنوان نمونه از آزاد راه تهران- شمال نام برد و گفت: در این پروژه روزانه یک هزار تن سیمان مصرف میشود و تاکنون ۲۸ هزار تن میلگرد بهکار گرفته شده است. با توجه به تأکید فراوان بر تسریع عملیات اجرایی حدود ۳ هزار و ۸۰ نفر در ۱۲۶ جبهه کاری در این آزادراه مشغول کار هستند و این حجم از کار نیازمند مدیریت قوی و توانمند است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور مدیریت در پروژه را به ویژه در آزادراه تهران-شمال حایز اهمیت دانست و افزود: بهطور میانگین در هر کیلومتر از این پروژه بیش از ۳ جبهه کاری فعال است و با توجه به حجم عملیات، تعداد ماشینآلات و نیازهای جبهههای کاری شرایط بسیار پیچیدهای حاکم است که تنها با مدیریت قوی قادر به پیشبرد آن هستیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی پیشرفت فیزیکی منطقه یک این آزادراه را ۷۱٫۸ درصد اعلام کرد و گفت: هماکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی در ۱۱۳ جبهه کاری در این ۳۲ کیلومتر فعال هستند و ۷۷۸ دستگاه ماشینآلات در این منطقه بهکار گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، قطعه یک آزاد راه تهران – شمال به طول ۳۲ کیلومتر از تقاطع بزرگراه آزادگان و شهید همت شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان و امامزادهعقیل و تونل تالون و دره لانیز به سهراهی شهرستانک میرسد. با افتتاح این قطعه قسمتی از راه فعلی که از طریق کرج میگذرد حذف و مسیر تهران به شمال حدود ۶۰ کیلومتر کوتاه میشود.
قطعه دوم این آزادراه حدفاصل دو آب شهرستانک-پل زنگوله به طول تقریبی ۲۵ کیلومتر است، تونلهای بلند البرز هر یک به طول ۶ هزار و ۴۵۰ متر در این منطقه قرار دارد و با اجرای این قطعه طول مسیر جاده فعلی کرج-چالوس حدود پنج کیلومتر کوتاهتر میشود.
قطعه سوم آزادراه تهران-شمال حد فاصل پل زنگولهـسهراهی دشت نظیر، به طول تقریبی ۴۶ کیلومتر است، این مسیر دارای دو خط رفت و دو خط برگشت بوده و اخیراً شرکت آزاد راه تهران-شمال با یک شرکت کرهای برای سرمایهگذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری در این قطعه به توافق رسیده است.
قطعه ۴ آزاد راه تهران-شمال حدفاصل سهراهی دشت نظیر-چالوس به طول حدود ۲۰ کیلومتر به صورت دو خط رفت و دو خط برگشت بوده و در قسمتهای بلند آن یک خط کندرو نیز وجود دارد که با همت دست اندرکاران به خصوص شرکت آزادراه تهران-شمال تابستان ۱۳۹۴ زیر بار ترافیک رفته است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.