۳۹۱۳ مناقصه – شركت عمليات غیر صنعتی پازارگاد – ساخت و نصب درهای فلزی آکاردئونی

موضوع: مناقصه‌عمومی و یک مرحله­ای تهیه مصالح، ساخت و نصب درهای فلزی آکاردئونی در شهرک پردیس جم شماره: PZD-T-1402-463     شركت عمليات غیر صنعتی پازارگاد در نظر دارد تهیه مصالح، ساخت و نصب درهای فلزی آکاردئونی در شهرک پردیس جم را به­صورت مناقصه‌عمومی و یک مرحله­اي، به شركت­هاي واجد صلاحيت واگذار کند. ۱- مشخصات […]

موضوع: مناقصه‌عمومی و یک مرحله­ای تهیه مصالح، ساخت و نصب درهای فلزی آکاردئونی در شهرک پردیس جم

شماره: PZD-T-1402-463

 

 

شركت عمليات غیر صنعتی پازارگاد در نظر دارد تهیه مصالح، ساخت و نصب درهای فلزی آکاردئونی در شهرک پردیس جم را به­صورت مناقصه‌عمومی و یک مرحله­اي، به شركت­هاي واجد صلاحيت واگذار کند.
۱- مشخصات مناقصه­گزار

 

۱)                                                                                                                                                                                                                              نشانی و تلفن: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، سايت مثلثي، شركت عمليات غیر صنعتی پازارگاد، تلفن: ۳۲۵۵۰۰۰۰-۰۷۷ و ۲- ۳۲۵۵۳۲۰۱ -۰۷۷، فاكس دبیرخانه مرکزی: ۳۲۳۱ ۳۲۵۵-۰۷۷

۲)                                                                                                                                                                                                                              پست الكترونيكي: contracts@pazargad.ir

۳)                                                                                                                                                                                                                             سامانه الكترونيكي:‌ www.pazargad.org قسمت مناقصه‌ها و مزایده‌ها

۲- تاريخ نشر آگهي ۲۴/۰۷/۱۴۰۲ و ۲۵/۰۷/۱۴۰۲ ۳- مدت پيمان: چهار ماه خورشیدی
۳- مبلغ برآورد  ۲۵٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال

(بیست و پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال)

۴- تضمین شركت در مناقصه ضمانتنامه معتبر بانكي يا واريز نقدی به‌حساب شرکت به مبلغ: ۱٫۲۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال
۵- مهلت و شرایط دريافت فرم­هاي استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و تاریخ تشکیل جلسه توجیهی ۱)                                                                                                           آخرین‌مهلت: ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۳۰/۰۷/۱۴۰۲ است.

۲)                                                                                                           مدارک موردنیاز جهت دریافت اسناد:

–      معرفی‌نامه معتبر (دربردارنده شماره اقتصادي، شماره ثبت، شناسه ملي، كد پستي ۱۰ رقمي، شماره تلفن و نمابر) به همراه مهر شركت.

–       فيش بانكي پرداختي به مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال بابت خريد اسناد به‌حساب شماره ۲۶۴۳۴۵۰۰۵۷ بانك تجارت شعبه عسلويه به‌نام شركت عمليات غیر صنعتی پازارگاد.

(شماره شبا: IR35 0180 0000 0000 2643 4500 57)

۳) مراجعه به آدرس مناقصه­گزار (دبیرخانه کمیسیون معاملات) و یا تماس با تلفن فوق

۴) جلسه توجيهي جهت رفع ابهام، رأس ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز دو­­شنبه مورخ ۰۸/۰۸/۱۴۰۲ در محل اصلی شرکت تشکیل مي­گردد.

۶- تحويل فرم­هاي استعلام ارزیابی‌کیفی، مستندات مربوط و پاکت‌های «الف» و «ب» و «ج» ۱)                                                                                                                                                                                                                              آخرین‌مهلت: ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۸/۱۴۰۲

۲)                                                                                                                                                                                                                              مکان: آدرس مناقصه‌گزار، دبیرخانه کمیسیون معاملات

۷- گشایش پاکت‌های «الف»، «ب» و «ج» زمان: رأس ساعت ۱۵:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۳۰/۰۸/۱۴۰۲

مکان: آدرس مناقصه‌گزار، ساختمان مدیریت، سالن جلسات

۸- جهت كسب اطلاعات بيشتر مراجعه به آدرس:www.pazargad.org و یا تلفن: ۳۲۵۵۰۰۰۰۰۷۷ و ۲۳۲۵۵۳۲۰۱ ۰۷۷

روابط‌عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد