۳۹۱۵ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – عملیات باقی‌مانده مجتمع تجاری-اداری نگاران

کد: ۱۶-۴۰۲- ۲۰۰-ر نوبت : اول “تجدید دوم آگهی فراخوان مناقصه” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۵/۹۴۱ مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد […]

کد: ۱۶-۴۰۲- ۲۰۰-ر

نوبت : اول

“تجدید دوم آگهی فراخوان مناقصه”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۵/۹۴۱ مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

  • موضوع: اجرای عملیات باقی‌مانده مجتمع تجاری-اداری نگاران واقع در فاز ۱ شهر جدید پردیس.
  • نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک‌مرحله‌ای.
  • شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۲۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۳۱ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام می‌شود.
  • نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. صندوق پستی ۱۹۹-۱۶۵۶۱٫ فکس ۷۶۲۷۳۴۲۲٫ تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۶۶٫
  • مدت پیمان: ۱۲ ماه شمسی.
  • مبلغ برآورد اولیه: ۲۵۰٫۱۸۲۱۸۷ ریال (سیصد و شصت ‌و چهار میلیارد و دویست‌ و پنجاه میلیون و یکصد و هشتاد و دو هزار و یکصد وهشتاد و هفت ریال)، به‌صورت ۳۰% نقد و ۷۰% تهاتر.
  • تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ مبلغ ۱۶٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (شانزده میلیارد ریال).
  • مجوز فعالیت: گواهی‌نامه معتبر، حداقل رتبه ۵ در رشته ابنیه و تأسیسات و تجهیزات توأم، از سازمان برنامه‌وبودجه کشور (دارای ظرفیت کاری و ریالی مجاز).
  • در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مناقصه‌گر ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده سال ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱ در پاکت «اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی» الزامی است. در صورت عدم ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد.
  • دریافت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۰۷/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۳/۰۸/۱۴۰۲٫
  • تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و پاکت اسناد مناقصه «پاکت‌های الف، ب و ج»:
    • به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۶/۰۸/۱۴۰۲ در سامانه ستاد بارگذاری شود.
    • به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت «الف» تا ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۶/۰۸/۱۴۰۲ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی: ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۷/۰۸/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه «پاکت‌های الف، ب و ج»: ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۳/۰۸/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • هزینه خرید اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) است.
  • مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی‌کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی‌کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس