۳۹۱۸ مزایده – شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل – فروش سيم مسي اسقاط و آهن‌آلات اسقاط

آگهي مزايده شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل در نظر دارد  سيم مسي اسقاط و آهن‌آلات اسقاط (هرکدام به مقدار تقريبي ۱۰۰ تن) مازاد بر نياز خود را از طريق مزایده‌عمومی به فروش برساند. لذا متقاضيان محترم می‌توانند نسبت به خريد اسناد مزايده از مورخ ۳۰/۰۷/۱۴۰۲ لغايت ۰۶/۰۸/۱۴۰۲ به  روش زير اقدام فرمايند. الف: كليه مراحل دريافت […]

آگهي مزايده

شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل در نظر دارد  سيم مسي اسقاط و آهن‌آلات اسقاط (هرکدام به مقدار تقريبي ۱۰۰ تن) مازاد بر نياز خود را از طريق مزایده‌عمومی به فروش برساند. لذا متقاضيان محترم می‌توانند نسبت به خريد اسناد مزايده از مورخ ۳۰/۰۷/۱۴۰۲ لغايت ۰۶/۰۸/۱۴۰۲ به  روش زير اقدام فرمايند.

الف: كليه مراحل دريافت و بارگذاری پيشنهاد قيمت از طريق سامانه ستاد ايران می‌باشد.

ب: جهت خريد اسناد مزايده متقاضيان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت سامانه ستاد ايران اسناد  مزايده را مشاهده و اخذ نمايند.(لازم است مزایده‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت‌نام در سايت مذكور و دریافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مزايده محقق سازند)

لازم به توضيح است وزن اعلامي به‌صورت تقريبي می‌باشد.

توضيح اينكه فروش سيم مسي اسقاطي صرفاً به شرکت‌های توليدي سيم و كابل و يا ذوب فلزات صورت خواهد گرفت. در صورتيكه پیشنهاددهنده شخص حقيقي باشد (ارائه نامه نمايندگي محضري از سوي شرکت‌های توليدي سيم و كابل و يا ذوب فلزات الزامي می‌باشد.)

برنده مزايده  سيم مسي اسقاط بايستي تا ۴۸ ساعت بعد از بارگيري و تحویل سیم‌ها از انبار مزايده گزار، نسبت به ذوب سیم‌ها اقدام نمايد.

سپرده شركت در مزايده به مبلغ كل ۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می‌باشد.

۲- محل برگزاري جلسه مزايده: اتاق جلسه واقع در طبقه چهارم شركت می‌باشد.

۳- زمان برگزاري جلسه مزايده: ساعت ۱۳:۰۰ ظهر روز چهارشنبه  مورخ ۱۷/۰۸/۱۴۰۲ می‌باشد.

۴- حضور پیشنهاددهندگان يا نمايندگان آن‌ها با ارائه معرفی‌نامه كتبي در جلسه مزايده آزاد می‌باشد.

۵- زمان و محل تحويل پاكت الف (ضمانتنامه) به‌صورت فيزيكي حداكثر تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز  چهارشنبه مورخه ۱۷/۰۸/۱۴۰۲  به دبيرخانه شركت (اردبيل، شهرك اداري بعثت (كارشناسان)، شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل به كد پستي ۵۶۱۳۶۴۳۳۵۵ ارسال نمايند.)

۶- پاکت‌های الفي كه ديرتر از اين مهلت تسليم شود دريافت نخواهد گرديد. 

۷- پیشنهاددهنده مكلف است معادل مبلغ سپرده شركت در مناقصه ضمانتنامه بانكي معتبر دريافت و يا مبلغ مذكور را به‌حساب بانكي شركت واريز و حسب مورد ضمانتنامه يا رسيد واريز وجه را تا يك ساعت قبل از جلسه مناقصه در پاكت دربسته به‌صورت فيزيكي به دبیرخانه ستاد شركت تحويل و رسید دريافت دارند.  به پيشنهادهاي فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های كمتر از ميزان مقرر، چك شخصي و نظاير آن ترتيب اثر داده نخواهد شد.

۸- بهاي پيشنهادي بايد به‌صورت مبلغ واحد (براي هر كيلوگرم مس اسقاطي) تعيين و در سامانه بارگذاري گردد.

۹- ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مزايده مندرج است.

۱۰- پرداخت هزينه كارشناس برآورد قيمت پايه و چاپ آگهی‌های مزايده در جرايد به عهده برندگان مزايده بوده و ماليات بر ارزش‌افزوده به ميزان ۹% از برندگان مزايده اخذ خواهد شد.

۱۱- برنامه بازديد از اجناس از روز شنبه مورخ ۱۳/۰۸/۱۴۰۲ لغايت روز سه‌شنبه مورخ ۱۶/۰۸/۱۴۰۲ در وقت اداري با هماهنگي قبلي انجام خواهد يافت. شرکت‌کنندگان می‌توانند درروزهاي تعیین‌شده اجناس مزايده را در انبار شركت واقع در اردبیل، اول جاده نيار، نيروگاه برق اردبيل، مجتمع انبارهاي مركزي قابل‌رؤیت می‌باشد.

۱۲- آگهي مزايده در سايت شركت توانير به آدرس: www.tavanir.org.ir و سايت شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل به آدرس www.aped.ir قابل‌مشاهده و دسترسي می‌باشد.

 

روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل