استقبال چشمگیر از ترانه معروف «لئونارد کوهن»‌

استقبال چشمگیر از ترانه معروف «لئونارد کوهن»‌ پس از درگذشت «لئونارد کوهن»‌ خواننده و ترانه‌سرای مشهور کانادایی، استقبال از ترانه «هله لویا»ی او به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرد. به گزارش ایلنا، پس از انتشار خبر درگذشت «لئونارد کوهن» در روز دهم نوامبر، رتبه ترانه «هله‌لویا» در جدول آهنگ‌های راک سایت «بیلبورد» به مقام بیستم ارتقا […]

استقبال چشمگیر از ترانه معروف «لئونارد کوهن»‌

پس از درگذشت «لئونارد کوهن»‌ خواننده و ترانه‌سرای مشهور کانادایی، استقبال از ترانه «هله لویا»ی او به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، پس از انتشار خبر درگذشت «لئونارد کوهن» در روز دهم نوامبر، رتبه ترانه «هله‌لویا» در جدول آهنگ‌های راک سایت «بیلبورد» به مقام بیستم ارتقا پیدا کرد.

«بیلبورد» نوشت: این ترانه در اصل سال ۱۹۸۴ در آلبوم «Various Positions» کوهن منتشر شد. این ترانه تاکنون یک میلیون‌ بار شنیده شد و از سوی بیش از ۳۰۰۰ کاربر اینترنتی خریداری شده است. براساس آمارهای منتشر شده از سوی مؤسسه «نیلسن موزیک»، بیش‌تر این دانلود‌ها پس از انتشار خبر مرگ این خواننده اتفاق افتاده است.

 

روز پنجشنبه دهم نوامبر اعلام شد «لئونارد کوهن» در سن ۸۲ سالگی درگذشت. این در حالی بود که وی ۳ روز پیش از آن در خانه خود در لس‌آنجلس فوت کرده بود و در قبرستان یهودیان مونترال به خاک سپرده شده بود.