شرکت ارتباطات زیرساخت ملزم به پیادهسازی سامانههای ثبت رسید خرابی اندازهگیری کیفیت اینترنت و نیز مدیریت و پایش موافقتنامه سطح خدمات ارایه شده، تا اردیبهشت سال ۹۵ شد. به گزارش مهر، علی اصغر عمیدیان، دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با اشاره به مصوبات این کمیسیون در راستای حفظ حقوق مشترکان ارتباطی، اظهار داشت: […]
شرکت ارتباطات زیرساخت ملزم به پیادهسازی سامانههای ثبت رسید خرابی اندازهگیری کیفیت اینترنت و نیز مدیریت و پایش موافقتنامه سطح خدمات ارایه شده، تا اردیبهشت سال ۹۵ شد.
به گزارش مهر، علی اصغر عمیدیان، دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با اشاره به مصوبات این کمیسیون در راستای حفظ حقوق مشترکان ارتباطی، اظهار داشت: روشهای ارزیابی و رتبهبندی اپراتورها در کنار شیوههای مرسوم نظارتی از جمله نظارت از راه دور و نزدیک بر وضعیت عملکرد و کیفیت سرویسهای ارایه شده از سوی اپراتورها، با کنترل مستمر و دقیق در دستور کار وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات قرار گرفته است.
وی گفت: با توجه به نظارتهای انجام شده، پس از برگزاری نشستهای متعدد تخصصی و اعمال مقررات در خصوص شرکتهای مختلف، در حال حاضر تمامی اپراتورهای ارایهدهنده سرویسهای فنآوری اطلاعات اعم از شرکت مخابرات ایران، شرکتهای انتقال دادههای ندا (PAP) و اپراتورهای وایمکس در شبکه خود اقدام به مبادله موافقتنامه سطح سرویس (SLA) مطابق مصوبه ۱۷۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، با کاربران خود کردهاند، تا طبق فرایندهای مرتبط، اقدام به پرداخت خسارت به مشتریان کنند.
معاون وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات تأکید کرد: این زنجیره، با اجرایی شدن مصوبه ۲۲۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها نهاد مادر مخابراتی کشور، تکمیل شد.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت وظیفه دارد، حداکثر ۶ ماه بعد از ابلاغ این مصوبه که اردیبهشت ماه سال ۹۵ میشود نسبت به پیادهسازی و تکمیل سامانههای ثبت رسید خرابی اندازهگیری کیفیت و نیز مدیریت و پایش موافقتنامه سطح خدمات و ارایه دسترسی به خدمت گیرندگان، اقدام کند.
عمیدیان این اقدام را در جهت حفظ حقوق مشترکان سرویسهای ارتباطی عنوان و خاطرنشان کرد: اپراتورها وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکان فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات (SLA) پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه مشترکان از طریق پایگاههای اطلاعرسانی اپراتور خود و ارتباط با بخش پشتیبانی مشترکان میتوانند از روشهای درخواست خسارت توسط اپراتور خود اطلاع پیدا کنند، گفت: مشترکان میتوانند از این طریق، اقدام به ثبت درخواست خسارت از اپراتور کنند تا پس از طی مراحل قانونی، امکان استفاده از خسارت پیشبینی شده در موافقتنامه سطح سرویس را داشته باشند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.