افزایش سرانه فضای سبز منطقه دو شهر کرمان در دستور کار است

افزایش سرانه فضای سبز منطقه دو شهر کرمان در دستور کار است شهردار منطقه دو کرمان، با اشاره به لزوم ارتقای سرانه‌ فضای سبز در این منطقه اظهار کرد: سرانه فضای سبز منطقه دو به دلیل توزیع نامناسب چاه‌های آب، تأثیر خشکسالی در از کار افتادن چاه‌ها و سختی تأمین آب غیرشرب از مناطق دیگر […]

افزایش سرانه فضای سبز منطقه دو شهر کرمان در دستور کار است

شهردار منطقه دو کرمان، با اشاره به لزوم ارتقای سرانه‌ فضای سبز در این منطقه اظهار کرد: سرانه فضای سبز منطقه دو به دلیل توزیع نامناسب چاه‌های آب، تأثیر خشکسالی در از کار افتادن چاه‌ها و سختی تأمین آب غیرشرب از مناطق دیگر شهر کرمان کم‌تر است که افزایش آن در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، رامین‌امیرمداح با اشاره به ایجاد فضای سبز حاشیه بلوار جمهوری افزود: در راستای توجه به سلامت شهروندان منطقه دو، احداث پارک‌های محل‌های و فضای سبز حاشیه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی از اجرای عملیات احداث پارک حاشیه‌ای در ادامه پارک ایرانیان خبر داد و گفت: علاوه بر احداث پارک محل‌های شهرک غدیر، مقدمات کار احداث پارک در بلوار پزشک نیز فراهم شده که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

 

شهردار منطقه دو با اشاره به عملیات عمرانی در پارک رادیو خاطرنشان کرد: عملیات احداث این پارک نیز با انجام تغییراتی در طرح اصلی ادامه می‌یابد.