آغاز برنامه‌های همکاری علمی و دانشگاهی با چین و اندونزی

آغاز برنامه‌های همکاری علمی و دانشگاهی با چین و اندونزی قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از ورود دو هیأت بلند پایه از دانشگاه جاکارتا اندونزی و وزارت آموزش کشور چین به کشورمان خبر داد. حسین‌سالارآملی در گفت‌و‌گو با مهر گفت: یک هیأت بلند پایه از دانشگاه جاکارتا اندونزی وارد ایران می‌شود، کشور اندونزی با […]

آغاز برنامه‌های همکاری علمی و دانشگاهی با چین و اندونزی

قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از ورود دو هیأت بلند پایه از دانشگاه جاکارتا اندونزی و وزارت آموزش کشور چین به کشورمان خبر داد.

حسین‌سالارآملی در گفت‌و‌گو با مهر گفت: یک هیأت بلند پایه از دانشگاه جاکارتا اندونزی وارد ایران می‌شود، کشور اندونزی با ۲۶۰ میلیون مسلمان بزرگ‌ترین کشور مسلمان دنیا است و ارتباط علمی با دانشگاه‌های کشور اندونزی برای ما حایز اهمیت است.

وی ادامه داد: این هیأت از دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی و برخی دیگر از دانشگاه‌ها که برنامه‌ریزی شده، بازدید خواهند داشت.

سالار آملی افزود: همچنین یک هیأت بلندپایه از وزارت آموزش چین ایران هستند که با قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل دیدار خواهد داشت.

 

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل یادآور شد: وزارت آموزش چین حدود ۲۰۰ میلیون دانشجو و دانش‌آموز را پوشش می‌دهد یکی از بزرگ‌ترین وزارتخانه‌ها در سطح دنیا است و با توجه به اهمیت راهبردی کشور چین برای ما، امروز بستر همکاری‌های دوجانبه علمی آموزشی تا اندازه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود.