بازگشت طرح ترافیک به حالت عادی

بازگشت طرح ترافیک به حالت عادی جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بازگشت ساعات و محدوده اجرای طرح ترافیک به حالت عادی خبر داد و گفت: ساعت اجرای طرح زوج و فرد نیز دو ساعت افزایش یافته است. حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد […]

بازگشت طرح ترافیک به حالت عادی

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بازگشت ساعات و محدوده اجرای طرح ترافیک به حالت عادی خبر داد و گفت: ساعت اجرای طرح زوج و فرد نیز دو ساعت افزایش یافته است.

حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد اظهار کرد: برابر مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوا در شرایط اضطرار، از فردا ساعت و محدوده اجرای طرح ترافیک به حالت عادی باز خواهد گشت و براین اساس از شنبه تا چهارشنبه طرح ترافیک از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت و ساعت اجرای آن در روز پنجشنبه نیز از ۶:۳۰ آغاز شده و تا ۱۳ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که ساعت اجرای طرح زوج و فرد دو ساعت افزایش داشته است، گفت: طرح زوج و فرد نیز در همان محدوده خود از ساعت ۶:۳۰ آغاز شده و با دو ساعت افزایش در ساعت ۱۹ به پایان خواهد رسید. در روز پنجشنبه نیز این طرح در ساعت ۱۳ تمام خواهد شد.

 

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این‌که طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای تعطیل اجرا نخواهد شد، گفت: دوربین‌های نظارتی نسبت به ثبت تخلف ورود غیرمجاز به این محدوده اقدام خواهد کرد.