ادغام اتحادیه های صنفی به نفع مردم است

ادغام اتحادیه های صنفی به نفع مردم است نایب رییس اول اتاق اصناف تهران خواستار اجرای سریع ‌تر طرح ادغام شد. ابراهیم درستی در خصوص ادغام اتحادیه‌های صنفی گفت: همان‌طور که در هیأت عالی نظارت بر اصناف طرح ادغام واحدهای صنف با نظرات کارشناسی تصویب شده است به نظر من طرح ادغام باید طبق مصوبه […]

ادغام اتحادیه های صنفی به نفع مردم است

نایب رییس اول اتاق اصناف تهران خواستار اجرای سریع ‌تر طرح ادغام شد.

ابراهیم درستی در خصوص ادغام اتحادیه‌های صنفی گفت: همان‌طور که در هیأت عالی نظارت بر اصناف طرح ادغام واحدهای صنف با نظرات کارشناسی تصویب شده است به نظر من طرح ادغام باید طبق مصوبه هیأت عالی نظارت هرچه زودتر اجرایی شود.

وی اضافه ‌کرد: این فرصتی طلایی است تا از موازی کاری و تداخل صنفی اتحادیه‌های صنفی جلوگیری شود. این طرح در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی نقش حایز اهمیتی دارد که باید اجرا شود.

این مقام صنفی در ادامه متذکر ‌شد: ضرر و زیان ناشی از تداخل صنفی را مردم باید بدهند و اگر کسی نفع مردم و کشور و اقتصاد صنفی را مدنظر قرار دهد هرگز با این طرح مخالفت نخواهد کرد.

نایب‌رییس اول اتاق اصناف تهران تصریح ‌کرد: موافق اجرای طرح ادغام هستم و اعتقادم این است که هرچه تأخیر در اجرای این طرح صورت گیرد، تاوانش را مردم و متصدیان واحدهای صنفی باید بپردازند.

درستی خطاب به مخالفان طرح ادغام عنوان‌ کرد: در اجرای هر طرحی نظراتی که ناشی از نفع شخصی باشد مردود است ولی اگر در راستای اجرای هرچه بهتر وسریع‌تر طرح ادغام مخالفان نظر کارشناسی دارند ارایه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد در غیراین صورت مخالفت با طرح ادغام شخصی بوده و نفع مردم در آن دیده نمی‌شود.

 

نایب رییس اول اتاق اصناف تهران اضافه ‌کرد: تا‌کنون مخالفان روش‌های مطلوبی را برای اعلام نظر خود استفاده نکرده‌اند در حالی که اتاق اصناف تهران آمادگی کامل دریافت نظرات مخالفان را داشته و دارد هر چند که تعدادشان محدود است.