۳۹۳۴ مناقصه – شركت پتروشيمي فن‌آوران – خرید ۱۶۳۰ شاخه تیوب هستلوی

آگهي مناقصه‌عمومی تقاضای ۴۰۰۴۲۰۹۸/RM موضوع آگهی: خرید ۱۶۳۰ شاخه تیوب هستلوی عدد B622) HASTELLOY) شركت پتروشيمي فن‌آوران (سهامی عام) به شناسه ملی ۱۰۱۰۱۸۲۶۵۹۴ در نظر دارد تعداد ۱۶۳۰ شاخه تیوب هستلوی عدد B622) HASTELLOY) از طريق مناقصه‌عمومی، به شرکت‌های واجدشرایط و دارنده مجوز­هاي لازم بر اساس شرايط زير واگذار نمايد:  ماده ۱) موضوع مناقصه: خرید […]

آگهي مناقصه‌عمومی تقاضای ۴۰۰۴۲۰۹۸/RM

موضوع آگهی: خرید ۱۶۳۰ شاخه تیوب هستلوی عدد B622) HASTELLOY)

شركت پتروشيمي فن‌آوران (سهامی عام) به شناسه ملی ۱۰۱۰۱۸۲۶۵۹۴ در نظر دارد تعداد ۱۶۳۰ شاخه تیوب هستلوی عدد B622) HASTELLOY)

از طريق مناقصه‌عمومی، به شرکت‌های واجدشرایط و دارنده مجوز­هاي لازم بر اساس شرايط زير واگذار نمايد:

 ماده ۱) موضوع مناقصه: خرید ۱،۶۳۰ شاخه تیوب هستلوی عدد B622) HASTELLOY)

– فقط برندهای اروپایی و چینی پیشنهاد گردد. طبق فایل پیوست که شامل شرح کامل تقاضا می‌باشد.

ماده ۲) شرايط شرکت‌کنندگان در مناقصه:

۱-داشتن شخصيت حقوقي.

۲-دارا بودن سابقه كار مفيد، معتبر و مشابه با موضوع مناقصه و شرح مختصر کار.

ماده ۳) زمان و محل تحويل پیشنهادات فنی: پیشنهادات فنی می‌بایست از تاریخ درج آگهی در سایت پتروشیمی فن‌آوران تا یک هفته پس از آن و به آدرس ایمیل کارشناس مربوطه به شرح ذیل ایمیل گردد.

ایمیل: r.mansorianmehr@fnpetro.irآقای منصوریان مهر ۵۲۱۲۳۴۳۷-۰۶۱

ماده ۴) مهلت و محل تحويل پاکات مالی: صرفاً پس از تائید پیشنهاد فنی ارسال‌شده که کارشناس پرونده از طریق ایمیل به اطلاع شرکت‌ها می‌رساند و با رعایت موارد اعلام‌شده در آن ایمیل می‌توانید پاکت مالی دربسته را به حراست پتروشیمی فن‌آوران ارسال نمائید.

تبصره: به تقاضاها و پیشنهادهای مغایر یا غیر منطبق با شرایط مناقصه، ناقص، مبهم، مشروط، مخدوش، فاقد و یا دارای کسری مبلغ چک/ وجه التزام یا فاقد شرایط – که تشخیص این موارد با کمیسیون معاملات شرکت مناقصه‌گزار است – و همچنین به پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر تسلیم گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ماده ۵) زمان و محل گشایش پاکت‌ها: در جلسه کمیسیون معاملات و طبق برنامه زمان­بندی دبیر کمیسیون، بدون حق حضور مناقصه­گران محترم.

ماده ۶) سپرده شركت در مناقصه: سپرده شركت در مناقصه معادل ۱۰% قیمت پیشنهادی به‌صورت ضمانتنامه بانکی با اعتبار سه‌ماهه و قابل تمدید و بدون قيد و شرط صادره از بانک‌های دولتی یا خصوصی به‌جز بانک‌های در شرف ادغام و یا چك تضمین‌شده بانكي در وجه شرکت پتروشیمی فن‌آوران هست که می‌بایست پس از تائید پیشنهاد فنی همراه با پیشنهاد مالی ارائه گردد.

 

ماده ۷) هزينه­های جنبی: چاپ آگهي­ها و هزینه­های جنبی به عهده برنده­ی مناقصه مي­باشد.

ماده ۸) ماهیت مناقصه ازلحاظ حقوقی: پروسه مناقصه به‌هیچ‌عنوان ایجاب محسوب نمی­شود و تا قبل از انجام تمامی مراحل ذکرشده در اسناد و آیین‌نامه شرکت پتروشيمي فن‌آوران، هیچ تعهدی برای شرکت ایجاد نمی­گردد و شرکت در قبول و يا رد هرکدام و يا كليه پيشنهادات واصله بدون ارائه هیچ‌گونه توضيحي مختار مي­باشد.

 

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شركت پتروشيمي فن‌آوران