۳۹۳۶ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – نصب و راه‌اندازی تجهیزات جهت ارتقای دوربین‌ها

وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران شهر جدید پردی کد:  ۱۹-۴۰۲-۲۰۰-ر نوبت: اول “آگهی فراخوان مناقصه “ شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ صورت‌جلسه ‌شماره ۲۸/۹۵۴ مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد […]

وزارت راه و شهرسازی

شرکت عمران شهر جدید پردی

کد:  ۱۹-۴۰۲-۲۰۰-ر

نوبت: اول

“آگهی فراخوان مناقصه

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ صورت‌جلسه ‌شماره ۲۸/۹۵۴ مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

موضوع: خرید، نصب و راه‌اندازی تجهیزات جهت ارتقای دوربین‌های مداربسته محوطه و داخل ساختمان شرکت عمران پردیس

  • نوع مناقصه: عمومی یک‌مرحله‌ای.
  • شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۲۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۴۳ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام می‌شود.
  • نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۶۶٫
  • مدت پیمان: ۴۵ روز.
  • مبلغ برآورد اولیه: ۳۷۲٫۴۰۰٫۰۰۰ ریال (چهل ‌و نه ‌میلیارد و سی‌صد و هفتاد و دو ‌میلیون‌ و چهارصد ‌هزار ریال).
  • تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ ۲٫۴۷۰٫۰۰۰ ریال (دو میلیارد و چهارصد و هفتاد ‌میلیون ریال ‌).
  • مجوز فعالیت: ۱- گواهی‌نامه ایمنی پیمانکاران ۲- پروانه فعالیت در حوزه خدمات انفورماتیکی حداقل رتبه ۴ ۳-پروانه بهره‌برداری وزارت صنعت، معدن و تجارت برای محصولات داخلی ۴-گواهی شرکت صافتا اخذشده از یکی از محصولات شرکت تولیدی داخلی ۵-تأییدیه تست در آزمایشگاهی یکی از تجهیزات تولید داخلی ۶-گواهی عضویت اصلی اتحادیه سراسری شرکت‌های فنی مهندسی، حفاظت الکترونیک و شبکه‌های ایمنی ۷- جزو ۱۰ برند معتبر جهانی برای محصولات خارجی (همگی توأم) که می‌بایست دارای اعتبار باشد.
  • دریافت اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۸/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۷/۰۸/۱۴۰۲.
  • تحویل اسناد مناقصه:

۱۰-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۰۹/۱۴۰۲ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۰-۲- به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۰۹/۱۴۰۲ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۰:۰۰ روز ‌شنبه مورخ ۱۱/۰۹/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) است.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
 

 

روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس