سخنگوی سازمان هدفمندی یارانهها، با بیان اینکه اختلال در سیستم بانکی علت تأخیر در واریز یارانهها بود، گفت: برخی رسانهها از صبح دیروز خبر واریز یارانه را اعلام کرده بودند که این مسئله باعث گمراه شدن مردم میشود. طیبه حسینی؛ در گفتگو با ایسنا، درباره علت تأخیر در واریز یارانه آبانماه، اظهار کرد: اختلال در […]
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانهها، با بیان اینکه اختلال در سیستم بانکی علت تأخیر در واریز یارانهها بود، گفت: برخی رسانهها از صبح دیروز خبر واریز یارانه را اعلام کرده بودند که این مسئله باعث گمراه شدن مردم میشود. طیبه حسینی؛ در گفتگو با ایسنا، درباره علت تأخیر در واریز یارانه آبانماه، اظهار کرد: اختلال در سیستم بانکی علت تأخیر در واریز یارانه بود که این مشکل تقریباً حل شد. البته همچنان برخی از مشمولان یارانه خود را به همین دلیل دریافت نکردهاند. وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر کسی یارانهاش را دریافت نکرده باشد از کجا متوجه شود که از فهرست یارانهبگیران حذف شده یا به دلیل اختلال به حسابش واریز نشده است؟ گفت: مشمولان دریافت یارانه میتوانند به سامانه رفاهی مراجعه کرده و در قسمت پنجره ملی هوشمند به سرویس رفاهی وارد شوند در این مرحله با وارد کردن کدملی سرپرست خانوار یا دریافتکننده یارانه، وضعیت یارانه خود را مشاهده کنند. در این مرحله اگر یارانه مرحله ۱۵۳ یعنی یارانه آبانماه به حسابشان واریز و در سامانه رفاهی ثبت شده بود یعنی از دریافت یارانه حذف نشدهاند و به دلیل اختلال در سیستم بانکی هنوز این مبلغ به حساب آنها وارد نشده است. سخنگوی سازمان هدفمندی یارانهها، ادامه داد: اگر در این مرحله مشمولان متوجه حذف یارانه خود شدند یعنی در سامانه رفاهی مرحله ۱۵۳ برای آنها ثبت نشده بود، میتوانند از طریق پنجره ملی دولت هوشمند و قسمت سامانه حمایت اعتراض خود را نسبت به حذف یارانهشان ثبت کنند.
دیدگاه بسته شده است.