طرح‌های تحقیقاتی مشترک ایران و پاکستان کلید خورد

قائم‌مقام وزیر علوم طرح‌های تحقیقاتی مشترک ایران و پاکستان کلید خورد قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل گفت: حمایت از طرح‌های تحقیقاتی مشترک ایران و پاکستان در دستور کار دو کشور مذکور قرار گرفت. حسین‌سالارآملی در گفت‌و‌گو با مهرگفت: وزارت علوم ایران و وزارت علوم پاکستان در نخستین نشست کمیته مشترک علمی، آموزشی و فناوری […]

قائم‌مقام وزیر علوم

طرح‌های تحقیقاتی مشترک ایران و پاکستان کلید خورد

قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل گفت: حمایت از طرح‌های تحقیقاتی مشترک ایران و پاکستان در دستور کار دو کشور مذکور قرار گرفت.

حسین‌سالارآملی در گفت‌و‌گو با مهرگفت: وزارت علوم ایران و وزارت علوم پاکستان در نخستین نشست کمیته مشترک علمی، آموزشی و فناوری ایران و پاکستان که در تاریخ ۲۵ می‌۲۰۱۶ در اسلام آباد پاکستان برگزار شد، مصوب کردند که حمایت از طرح‌های تحقیقاتی مشترک را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: دانشگاه سیستان‌وبلوچستان ایران و بنیاد علم پاکستان به نمایندگی از وزارتخانه‌های مربوطه به عنوان نقطه تماس داخلی فراخوان، دریافت و بررسی طرح‌های پیشنهادی برگزیده شده و فراخوان طرح‌ها از تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۶ در دانشگاه سیستان و بلوچستان و بنیاد علم پاکستان بارگذاری شد.

 

قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل با بیان این‌که اکنون مشغول کار بر روی پروژه‌های مشترک با کشور پاکستان هستیم، افزود: در حال حاضر حدود ۸ دانشگاه برتر، مرجع علمی همکاری با کشورهای خارجی هستند، هرقدر همکاری‌های علمی با دانشگاه‌های خارجی گسترش یابد، تعداد دانشگاه‌هایی که به عنوان مرجع علمی همکاری با کشورهای خارجی انتخاب می‌شوند، افزایش خواهد یافت.