جنگ ستارگان در نیوکمپ

امشب و از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت ایران دو غول فوتبال اروپا و جهان یعنی بارسلونا و رئِال‌مادرید به مصاف هم می‌روند. در همین ارتباط، فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال‌مادرید مدعی شد که تیمش برای کسب ۳ امتیاز پا به نیوکمپ خواهد گذاشت نه یک امتیاز. به گزارش «ورزش سه»، پرز درباره زیدان گفت: تقریباً […]

امشب و از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت ایران دو غول فوتبال اروپا و جهان یعنی بارسلونا و رئِال‌مادرید به مصاف هم می‌روند. در همین ارتباط، فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال‌مادرید مدعی شد که تیمش برای کسب ۳ امتیاز پا به نیوکمپ خواهد گذاشت نه یک امتیاز.

به گزارش «ورزش سه»، پرز درباره زیدان گفت: تقریباً یک سال شده که او به عنوان سرمربی روی نیمکت ما می‌نشیند و تقریباً او یک بازی در لیگ و یک بازی در چمپیونزلیگ را شکست خورده است. همیشه گفته‌ام که او تاریخ باشگاه را به عنوان بازیکن تغییر داده است. حالا با پیروزی‌هایش زندگی ما را عوض کرده است. در کنار آن، از نظر حرفه‌ای خیلی خوب کار کرده و کاملاً به بازیکنانش تسلط دارد و بازیکنان به او احترام می‌گذارند. کسب هر ۳ امتیاز برای باشگاه بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

 پرز درباره جام‌های پیش روی تیمش گفت: این‌که ۳ گانه را به دست آوریم فوق‌العاده خواهد بود. ما هر ۳ جام (چمپیونزلیگ، سوپرکاپ اروپا، جام باشگاه‌های جهان) را در سال ۲۰۱۴ کسب کردیم و امسال به دنبال تکرار آن هستیم. این هدف اصلی ماست و اگر بتوانیم جام‌های بیش‌تری کسب کنیم فوق‌العاده خواهد بود زیرا هدف ما این است که تاریخ‌سازی کنیم زیرا ما بهترین تیم قرن بیستم هستیم.

بارسلونا با تمام قوا به ال کلاسیکو رسید

همچنین با حضور اینیستا و جوردی‌آلبا در تمرین دیروز بارسلونا، حالا لوییس‌انریکه فقط ژرمی‌متیو را برای بازی فردا مقابل رئال در اختیار ندارد.

تا هفته گذشته یکی از ابهامات بزرگ در بارسلونا برای ال کلاسیکو، حضور یا عدم حضور آندرس اینیستا بود. کاپیتان بارسا ۴۰ روز پیش در بازی مقابل والنسیا به شدت آسیب دید و برای او دوری ۶ تا ۸ هفته‌ای پیش‌بینی شده بود.

خبر خوب برای هواداران بارسلونا این‌که اینیستا پس از ۶ هفته، حالا آماده بازی کردن شده است.

بارسلونا فعلاً با ۶ امتیاز کم‌تر از رئال در جایگاه دوم لالیگا قرار دارد و اگر فردا شکست بخورد، امیدهای خود برای قهرمانی در لالیگا را تا اندازه زیادی از دست خواهد داد.