تصویب نفت ۴۰ دلاری در بودجه ۹۵

  سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۵ از مصوبه دیروز این کمیسیون در مورد فروش دو میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه نفت با قیمت ۴۰ دلار در سال آینده خبر داد. محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه کمیسیون تلفیق که با حضور وزیر نفت و نمایندگان دولت برگزار شد، پیشنهاد […]

 

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۵ از مصوبه دیروز این کمیسیون در مورد فروش دو میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه نفت با قیمت ۴۰ دلار در سال آینده خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه کمیسیون تلفیق که با حضور وزیر نفت و نمایندگان دولت برگزار شد، پیشنهاد دولت در خصوص فروش دو میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه با قیمت ۴۰ دلار عیناً به تصویب کمیسیون تلفیق رسید و بر این اساس در بودجه سال آینده ۶۹ هزار میلیارد تومان درآمد ناشی از فروش نفت به تصویب رسید.

وی افزود: در بخش درآمدهای مالیاتی نیز که با حضور سازمان‌های مالیاتی که مورد بحث و بررسی قرار گرفت دو سرفصل به این بخش اضافه شد؛ ۱۳۵۰ میلیارد تومان به میزان منابع دولت در بخش مالیات بر واردات اضافه شد و در کنار آن مالیات شرکت‌های دولتی مجموعاً ۱۷۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شد و سود سهام شرکت‌های دولتی نیز ۳۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

 

به گفته پورابراهیمی، براساس مصوبه کمیسیون تلفیق درآمدهای مالیاتی در سال آینده ۱۸۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند.