جدول موسیقی فجر تا چند روز دیگر نهایی می‌شود

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام خبر تنظیم نهایی جدول برنامه‌های سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، از برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت کرمانشاه در سطح ملی سخن گفت. فرزاد طالبی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با مهر درباره تنظیم جدول سی و دومین جشنواره موسیقی فجر […]

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام خبر تنظیم نهایی جدول برنامه‌های سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، از برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت کرمانشاه در سطح ملی سخن گفت.

فرزاد طالبی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با مهر درباره تنظیم جدول سی و دومین جشنواره موسیقی فجر اینگونه توضیح داد: خوشبختانه تمامی کارهای مربوط به سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در حال انجام است و با وجودی که زمان بسیار کمی تا روز آغاز جشنواره داریم اما فضا به‌گونه‌ای است که همه کار‌ها طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده پیش می‌رود و من فکر می‌کنم ظرف چند روز آینده جدول نهایی جشنواره به‌طور کامل بسته خواهد شد که براساس آن مخاطبان نیز بتوانند برای خرید بلیت‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: تمام تلاش مدیر جشنواره و همکارانم در دفتر موسیقی وزارت ارشاد و انجمن موسیقی طی روزهای گذشته به گونه‌ای بوده که مشکلات دوره‌های قبلی در این دوره اتفاق نیفتد. در دوره گذشته جشنواره اشکالات محدودی وجود داشت که گرچه نسبت به موفقیت‌های همان دوره کم بود اما تلاش این است که همان اشکالات کوچک نیز در دوره سی و دوم اتفاق نیفتد.

 

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر مسکوت ماندن سند موسیقی کشور بیان کرد: خوشبختانه با اقداماتی که از سوی دوستان شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام گرفته همه موارد مربوط به سند موسیقی با دقت و وقت لازم مورد بررسی قرار گرفت و آماده ارایه در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من تصور می‌کنم اهالی رسانه نیز می‌توانند پیگیر موضوع از شورای عالی انقلاب فرهنگی باشند تا دبیرخانه شورا پاسخ لازم را بدهد.