شركت ملي نفت ايران شركت پایانههای نفتي ايران (سهامي خاص) شناسه: ۱۶۱۰۹۷۳ آگهي فراخوان عمومي ارزیابیکیفی مناقصهگران؛ تجدید مناقصه شماره م.ع.پ/ ۰۲۰/۱۴۰۲ به شماره سامانه ستاد:۲۰۰۲۰۹۱۶۴۵۰۰۰۱۱۳ شرکت پایانههای نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد انجام خدمات موضوع مناقصه را با در نظر گرفتن شرایط کلی زیر و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]
شركت پایانههای نفتي ايران (سهامي خاص)
شناسه: ۱۶۱۰۹۷۳
آگهي فراخوان عمومي ارزیابیکیفی مناقصهگران؛ تجدید مناقصه شماره م.ع.پ/ ۰۲۰/۱۴۰۲ به شماره سامانه ستاد:۲۰۰۲۰۹۱۶۴۵۰۰۰۱۱۳
شرکت پایانههای نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد انجام خدمات موضوع مناقصه را با در نظر گرفتن شرایط کلی زیر و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، بهصورت فراخوان عمومی ارزیابیکیفی مناقصهگران به مناقصه گر واجدشرایط واگذار نماید:
الف) کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مناقصهگران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www. setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند. خاطرنشان میسازد بهموجب بخشنامه وزارت صمت امکان ثبتنام بر خط رایگان در این سامانه جهت کلیه مناقصهگران فراهم میباشد.
شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه ۱۴۵۶-۰۲۱ و اطلاعات تماس دفاتر ثبتنام در سایر استانها، در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش «ثبتنام / پروفایل تأمینکننده/مناقصه گر» موجود است.
ب) نوع فراخوان: مناقصهعمومی توأم با ارزیابیکیفی جهت انتخاب مناقصه گر واجدشرایط بهمنظور انجام خدمات موضوع مناقصه /یک مرحلهای
ج) نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از برج سفید، خیابان شهید حجت سوری (نیستان هفتم)، پلاک ۱۱، شركت پایانههای نفتی ایران (سهامی خاص)
د) موضوع مناقصه: پروژه تعمیرات خط لوله نفت زیردریایی شماره ۳ شرکت پایانههای نفتی ایران حدفاصل جزیره خارگو تا جزیره خارگ
ه) شرح مختصر پروژه: پروژه جهت تعمیرات خط لوله انتقال نفت که در کف دریا حدفاصل جزیره خارگو تا جزیره خارگ کارگذاری شده است مطابق نتایج توپک رانی میباشد که شامل تأمین شناور با حداقل چهار لنگرگاه و دارای جرثقیل با ظرفیت حداقل ۳۰ تن، تعیین محلهای معیوب خط و نصب کلمپ، کیسه گذاری و سایر عملیات اجرایی موردنیاز جهت تکمیل پروژه خواهد بود.
و) نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار، تضمین انجام تعهدات و حسن انجام کار: ارائـه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ۳٫۰۹۳٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال حسب آئیننامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هیأت محترم وزیران و همچنين تضمین انجام تعهدات در صورت برنده شدن به میزان ده درصد نرخ پیشنهادی برنده مناقصه؛ ضمناً تضامین صادره میبایست مطابق فرمتهای نمونه پیوست آئیننامه مذکور ارائه گردد؛ لذا مناقصهگزار از پذیرش تضامینی که فاقد شرایط فوق باشد معذور بوده و هیچگونه مسئولیت و تعهدی در این خصوص، نخواهد داشت. شایانذکر میباشد پس از انعقاد قرارداد، به میزان ده درصد از هر صورتوضعیت مناقصه گر برنده بهعنوان تضمین حسن انجام کار کسر میگردد.
ز) محل، مدتزمان اجراي خدمات و برآورد مناقصهگزار: محل اجراي پروژه موضوع مناقصه در جزیره خارک و مدت انجام قرارداد ۲ ماه شمسی و دوره نگهداری به میزان ۲ ماه شمسی میباشد. برآورد مناقصهگزار برابر با ۶۱٫۸۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (شصت و یک میلیارد و هشتصد و هفتاد میلیون ریال) میباشد.
ح) مدت اعتبار پیشنهاد: مدت اعتبار پیشنهاد از تاریخ ارائه پیشنهاد مالی به مدت ۱۸۰ روز میباشد.
ط) گواهیها، مجوزها و مدارک موردنیاز:
ارائه سایر گواهیها و مدارک ذیل توسط مناقصهگران الزامی است:
۱-داشتن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه ۵ در رشته نفت و گاز
۲- دارا بودن شخصيت حقوقي
۳- ارائه گواهینامه تائید صلاحیت پیمانکاری ازنظر ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
۴- ارائه شناسه ملی حسب ماده ۱۶ آییننامه اختصاص شناسه ملی به کلیه اشخاص حقوقی ایرانی.
۵- ارائه تصویر مصدق کد اقتصادی شرکت و کد ملی صاحبان مجاز امضا
ی-زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابیکیفی:
۱- با عنایت به ابلاغیه شماره ۱۴۰۹۳۵/۱ مورخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۹ دبیر محترم کارگروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و تأکید موکد بر الزام بهکارگیری امضای الکترونیکی اسناد پاکتهای (ب) و (ج) و عدم پذیرش نسخ فیزیکی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهر گرم)، کلیه مناقصهگران موظف میباشند تمامی اسناد پاکتهای (ب) و (ج) مناقصه را با امضاء الکترونیکی و در موعد مقرر در اسناد مناقصه از طریق سیستم سامانه ستاد بارگذاری نمایند در غیر این صورت مناقصهگزار از پذیرش نسخه فیزیکی اسناد پیشگفته معذور خواهد بود.
۲- كلیه مناقصهگران واجدشرایط میتوانند به مدت ۷ روز از زمان درج آگهی نوبت دوم نسبت به دریافت اسناد و معيارها و جداول ارزیابیکیفی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام و ظرف مهلت ۱۴ روز پس از انقضای مهلت دریافت اسناد، ضمن تكميل، مهر و امضاي آنها و الصاق مستندات مربوطه به همراه ساير اسناد، مدارك و گواهینامههای ذکرشده در آگهي نسبت به تغذیه اسناد پیشگفته در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. همچنين مناقصهگران ميتوانند جهت رؤیت آگهي به سايتهاي WWW. SHANA. IR، HTTP://IETS.MPORG.IR و WWW.IOTCO.IR مراجعه نمايند.
۳- مناقصهگزار در رد و يا قبول مدارك در تمام مراحل مطابق قانون برگزاری مناقصات و آییننامههای اجرایی آن مختار خواهد بود.
روابطعمومی
شناسه: ۱۵۸۷۶۶۸ آگهي مناقصهعمومی یک مرحلهای (۲۰۰۲۰۰۱۱۰۵۰۰۰۱۵۳) مناقصهگزار: شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران – مدیریت کالا موضوع مناقصه: قطعات یدکی توربین رستون، تحت تقاضای شماره ZPS-0140024-TR/S01 مبلغ برآورد مناقصه: ۱۶٫۷۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ۱- محل و مكان تحویل: انبار شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران (واقع در جاده قدیم قم، سهراه خیرآباد، بلوارگمرگ […]
آگهي فراخوانعمومی موضوع: مناقصه شماره ۰۰۱۳۰ – خرید ۳۱ عدد مته PDC BIT همراه با ۶۸ ست نازل با شماره ۲۰۰۱۰۹۲۹۲۱۰۰۰۰۱۸ بر روی برد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مديريت اكتشاف شركت ملّي نفت ايران در نظر دارد موضوع مناقصه فوق با مشخّصات و شرايط كلي زير را از طريق برگزاری مناقصهعمومي دو مرحلهاي […]
دیدگاه بسته شده است.