کسب مقام اول تیمی در مسابقات فرهنگی ورزشی ایثارگران توسط پالایشگاه خانگیران

کسب مقام اول تیمی در مسابقات فرهنگی ورزشی ایثارگران توسط پالایشگاه خانگیران مسؤول امور ایثارگران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از افتخار آفرینی جانبازان و ایثارگران این مجتمع گازی در بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی ایثارگران شرکت ملی گاز خبرداد. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، هادی بزیی […]

کسب مقام اول تیمی در مسابقات فرهنگی ورزشی ایثارگران توسط پالایشگاه خانگیران

مسؤول امور ایثارگران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از افتخار آفرینی جانبازان و ایثارگران این مجتمع گازی در بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی ایثارگران شرکت ملی گاز خبرداد.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، هادی بزیی با اعلام این خبر افزود: این جشنواره در ۷ رشته ورزشی فوتسال، تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، شطرنج، پرتاب وزنه و دارت در آذرماه جاری در استان اصفهان و با حضور شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

وی اظهارداشت: جانبازان و ایثارگران پالایشگاه خانگیران در این مسابقات با سایر شرکت‌کنندگان به رقابت پرداختند که در نهایت حمید حسینی، مقام نخست رشته تیراندازی تپانچه، فرزین صادق پور، مقام نخست رشته شنا و علی وحیدی، مقام سوم رشته تیراندازی تفنگ بادی را به دست آوردند و در نهایت تیم ایثارگران پالایشگاه خانگیران توانست مقام اول تیمی را از آن خود کند.

بزیی در ادامه به اهداف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و بیان‌داشت: تأسی گرفتن از رهنمودهای مقام‌معظم‌رهبری در راستای توجه ویژه به قشر ایثارگر و همچنین تقویت روحیه شادابی و سلامتی ایثارگران از اهداف برگزاری این جشنواره فرهنگی و ورزشی بود.