۳۹۵۵ مناقصه – شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی – خرید سه دستگاه سرور

شناسه:‌۱۶۱۳۹۳۴ آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران کد فراخوان پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات: ۵۳٫۱۵۹٫۸۳۷  شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در نظر دارد نسبت به خرید سه دستگاه سرور برای ستاد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام کند. (شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: ۲۰۰۲۰۹۰۲۶۰۰۰۰۰۴۵) کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا […]

شناسه:‌۱۶۱۳۹۳۴

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران

  • کد فراخوان پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات: ۵۳٫۱۵۹٫۸۳۷

 شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در نظر دارد نسبت به خرید سه دستگاه سرور برای ستاد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام کند. (شماره ثبت مناقصه در سامانه ستاد: ۲۰۰۲۰۹۰۲۶۰۰۰۰۰۴۵) کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. به پیشنهادهای واصله خارج از سامانه ستاد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نحوه دریافت اسناد مناقصه: متقاضيان مي‌توانند از ساعت ۰۸:۰۰ مورخ ۱۳/۰۹/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۹:۰۰ مورخ ۲۱/۰۹/۱۴۰۲ با واريز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به شماره‌حساب ۹۶۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۴۵۴۰۴۰۱۶۰۹۵IR با شناسه واريز ۳۶۵۱۰۵۳۷۴۲۹۵۱۱۰۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳۴ نزد بانك مركزي به‌نام شركت پژوهش و فناوري پتروشيمي، منحصراً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) براي دریافت اسناد اقدام کنند.

مهلت زمانی ارسال پیشنهاد: تا ساعت ۱۹:۰۰ مورخ ۰۵/۱۰/۱۴۰۲

زمان بازگشایی پاکت‌های ارزیابی‌کیفی: از ساعت ۰۸:۰۰ مورخ ۰۶/۱۰/۱۴۰۲

زمان و محل گشایش پاکت‌های (الف، ب و ج): ساعت ۰۸:۳۰ مورخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۲ تهران، نشانی مناقصه‌گزار

مبلغ برآورد: ۹۸۱۰۰ (نود و هشت هزار و یکصد) یورو به‌علاوه ۱۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۲٫۰۲۵٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال بر اساس نرخ خرید حواله یورو در سامانهwww.sanarate.irدر تاریخ۰۴/۰۹/۱۴۰۲

تذکر ۱: این ضمانتنامه از تاریخ صدور باید به مدت سه ماه اعتبار داشته باشد و بنا به درخواست کتبی دستگاه مناقصه‌گزار باید به مدت سه ماه دیگر قابل تمدید باشد.

تذکر ۲: در صورت افزایش قابل‌توجه نرخ خرید حواله یورو در سامانهwww.sanarate.ir تا مهلت ارائه پیشنهاد قیمت؛ با اعلام دستگاه مناقصه‌گزار، مناقصه‌گران ملزم به اصلاح مبلغ ضمانتنامه اشاره‌شده در بالا و ارائه ضمانتنامه اصلاحی یا تکمیلی خواهند بود.

توضیحات:

  • جزئیات مشخصات فنی و نمونه فرم ارزیابی‌کیفی بر روی سایت شرکت به آدرس npc-rt.ir قابل‌مشاهده است.
  • پاکت پیشنهادی مناقصه‌گری گشوده خواهد شد که حدنصاب امتیاز ارزیابی‌کیفی (۶۰ امتیاز) را کسب کند.
  • لازم است مناقصه‌گران اصل مدارک پاکت الف (تضمین فرآیند ارجاع کار) خود را تا قبل از جلسه گشایش پاکت‌های ارزیابی‌کیفی به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، کوچه سرو، پلاک ۲۷، دبیرخانه کمیسیون مناقصات ارسال کنند. (تلفن تماس: ۸۸۶۰۷۰۷۲-۰۲۱)
  • مدت اعتبار پیشنهادات ۶۰ روز از آخرین‌مهلت امکان تغییر پاکت (ج) خواهد بود.
  • چنانچه قبلاً عضو سامانه ستاد نشده‌اید، برای انجام مراحل عضویت با شماره‌های: مرکز تماس: ۱۴۵۶-۰۲۱، دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی سامانه مراجعه شود.

روابط‌عمومی