رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، گفت: آییننامه جدید رتبهبندی معلمان آماده شده و شیوهنامه اجرای آن نیز از سوی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش بهروز شده است. به گزارش ایسنا، علی محبی؛ در نشستی خبری به منظور فرارسیدن هفته پژوهش، با بیان اینکه الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آماده […]
رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، گفت: آییننامه جدید رتبهبندی معلمان آماده شده و شیوهنامه اجرای آن نیز از سوی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش بهروز شده است. به گزارش ایسنا، علی محبی؛ در نشستی خبری به منظور فرارسیدن هفته پژوهش، با بیان اینکه الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آماده شده و بهزودی ابلاغ میشود، عنوان کرد: تدوین نقشه سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش به پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش محول شد. در حالحاضر تدوین نقشهراه سند تحول بنیادین مراحل پژوهشی خود را انجام داده و نسخه اولیه و پیشنویس اولیه آن در رفت و برگشت زیاد بین محققین و پژوهشگاه شورای راهبری تحول به ریاست وزیر آماده و تحویل دبیرخانه شورایعالی آموزش و پرورش شد. وی توضیح داد: براساس این نقشهراه، اجرای سند تحول بنیادین را در دو سطح دیدیم. یک سطح مربوط به سیاستگذاری و برنامهریزی، تدوین نظامات و آییننامهها، الگوها و تأمین منابع است. این بخش به سطح ستادی اجرای سند معطوف میشود. سطح دیگر معطوف به سطح مدرسه و به منظور اجرای سند تحول بنیادین است. سند در این سطح مدرسهای، چند گام دیده است.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، گفت: از اسفندماه ۱۴۰۱ حقالتدریس را بدهکار بودیم و اکنون نه تنها هیچ بدهی نداریم، بلکه نظم مالی در این حوزه چنان شکل گرفته که حقالتدریس هر ماه را در پایان همان ماه پرداخت کردهایم. به گزارش ایسنا، علی فرهادی؛ در نشستی خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه در […]
علی غلامفراهانی- رتبهبندی معلمان براساس اعلام مسؤولان آموزش و پرورش، فرآیندی است که به منظور ارتقای درجه معلمان و افزایش کیفیت آموزشهای ارائه شده در مدارس، انجام میگیرد و در واقع هدف اصلی از آزمون رتبهبندی معلمان، افزایش حقوق نیست ولی منجر به افزایش حقوق معلمان نیز میشود. طرح رتبهبندی معلمان در شورای توسعه مدیریت […]
دیدگاه بسته شده است.