اقبال مشتریان به درگاه‌های الکترونیک بانک سامان

اقبال مشتریان به درگاه‌های الکترونیک بانک سامان نظرسنجی صورت گرفته از مشتریان نشان می‌دهد، درصد بالایی از مشتریان بانک سامان فرایند ثبت شکایت یا انتقاد خود را از طریق درگاه‌های الکترونیکی انجام می‌دهند. به گزارش مناقصه‌مزایده، براساس برنامه‌ریزی دو سال اخیر تلاش شده است برای جلوگیری از اتلاف زمان مشتریان در روند دریافت، رسیدگی و […]

اقبال مشتریان به درگاه‌های الکترونیک بانک سامان

نظرسنجی صورت گرفته از مشتریان نشان می‌دهد، درصد بالایی از مشتریان بانک سامان فرایند ثبت شکایت یا انتقاد خود را از طریق درگاه‌های الکترونیکی انجام می‌دهند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، براساس برنامه‌ریزی دو سال اخیر تلاش شده است برای جلوگیری از اتلاف زمان مشتریان در روند دریافت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایت‌ها و انتقادهای مشتریان، این فرایند به‌صورت کامل الکترونیکی شود و بر همین اساس در آخرین نظرسنجی از میان مشتریان، بیش از ۴۹ درصد از مشتریان شکایت‌های خود را از طریق درگاه‌های الکترونیکی به بانک اعلام می‌کنند.

 

براساس این گزارش، بیش از ۸۵ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از سرعت در روند اعلام شکایت خود اعلام رضایت کرده‌اند. حدود ۸۳ درصد از نحوه برخورد کارشناسان اداره رسیدگی به صدای مشتریان و ۶۷ درصد از زمان کوتاه رسیدگی به مشکلات اعلام رضایت کرده‌اند.