نوبت دوم آگهی مناقصه عمومی موضوع خدمات: انجام خدمات بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری زاهدان و مناطق پنج گانه به تعداد ۳۷۲۱ نفر به شرح زیر میباشد: جبران هزینههای بستری و جراحی در بیمارستان و مراکز جراحی محدود، آنژیوگرافی قلب و سنگ شکن- جبران هزینههای مربوط به رفع عیوب انکساری هر چشم ۴ تا ۲۰ دیوپتر یا بیشتر […]
نوبت دوم
آگهی مناقصه عمومی
موضوع خدمات: انجام خدمات بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری زاهدان و مناطق پنج گانه به تعداد ۳۷۲۱ نفر به شرح زیر میباشد:
جبران هزینههای بستری و جراحی در بیمارستان و مراکز جراحی محدود، آنژیوگرافی قلب و سنگ شکن- جبران هزینههای مربوط به رفع عیوب انکساری هر
چشم ۴ تا ۲۰ دیوپتر یا بیشتر حداکثر برای هر دو چشم- جبران هزینههای آمبولانس در داخل شهر به شرط بستری- جبران هزینههای آمبولانس در بین شهری
به شرط بستری- جبران هزینههای زایمان اعم از طبیعی و سزارین- جبران هزینههای اعمال جراحی مغز و اعصاب، دیسک ستون فقرات، قلب، پیوند کلیه، ریه،
کبد و مغز استخوان- جبران هزینههای سونوگرافی، ماموگرافی، رادیوتراپی، انواع اسکن، انواع سی تی اسکن، انواع آندوسکوپی،ام .آر. آی. اکوکاردیوگرافی-
جبران هزینههای جراحیهای مجاز سرپایی مانند شکستگیها، گچ گیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، تخلیه کیست و لیزر درمانی- گروه ترکیبی
بستری، اعمال جراحی مهم، آمبولانس- گروه ترکیبی بستری و آمبولانس- هزینههای دندانپزشکی- هزینه عینک و لنز –ویزیت و دارو- جبران هزینههای آزمایش
و فیزیوتراپی- جبران هزینههای ناباروری.
مدت خدمات: از تاریخ ۱۳۹۴٫۱۲٫۰۱ به مدت یک سال شمسی
مناقصهگزار و بیمهگزار: شهرداری زاهدان به نشانی خیابان آزادی،کد پستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷- تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴- ۰۵۴
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال میباشد که باید به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی به نفع کارفرما (مطابق نمونه کاربرگ شماره یک پیوست
اسناد مناقصه) همراه با اسناد مناقصه در پاکت الف به دستگاه مناقصهگزار تسلیم شود.
مدت اعتبار پیشنهادات: چهار ماه شمسی
نحوه دریافت اسناد ارزیابی: کلیه شرکتهای خدماتی دارای صلاحیت لازم و مجوز از شرکت بیمه مرکزی با ارسال درخواست کتبی به معاونت فنی و عمرانی
شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک درنامه درخواست، واریز مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری
زاهدان و تحویل رسید آن به فروشنده اسناد می توانند اسناد مناقصه را به یکی از صورتهای زیر دریافت نمایند:
۱-از طریق پست الکترونیکی: در صورت درخواست متقاضی برای دریافت، اسناد به صورت فایل zipشده و pdfبرای متقاضی ارسال میشود.
۲-با مراجعه حضوری: در صورت مراجعه حضوری متقاضی برای دریافت اسناد به معاونت فنی و عمرانی شهرداری زاهدان.
آدرس: زاهدان- نرسیده به تقاطع خیابان امیرالمومنین و خیابان سعدی، ساختمان معاونت فنی و عمرانی شهرداری.
تلفن: ۳۳۲۱۵۳۴۷- ۳۳۲۳۰۳۲۲- ۰۵۴ دورنگار: ۳۳۲۲۱۴۵۶- ۰۵۴
زمان فروش اسناد: از تاریخ ۹۴٫۱۲٫۱۲ الی ۹۴٫۱۲٫۲۴ تا پایان وقت اداری میباشد.
زمان تحویل اسناد تکمیل شده: تا پایان وقت اداری مورخ ۹۵٫۰۱٫۱۶ میباشد.
زمان بازگشایی پاکات: جلسه بازگشایی پاکات ارسالی روز سهشنبه ساعت ۱۰:۰۰ مورخ ۹۵٫۰۱٫۱۷ برگزار میشود.
مکان تحویل اسناد تکمیل شده: دبیرخانه شهرداری مرکز
اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری زاهدان
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.