فروش مبل ۵۰ درصد کاهش یافته است

رییس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان تهران فروش مبل ۵۰ درصد کاهش یافته است عباسی رییس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان تهران گفت: فروش ۵۰ درصد کاهش یافته و انبار‌ها پر شده از مبل‌های فروش نرفته، رکود بیداد می‌کند برخی حتی کالاهای خود را رنگ هم نزده‌اند زیرا فروش چندانی نداشته و حقوق کارگران را نتوانسته‌اند بپردازند. […]

رییس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان تهران

فروش مبل ۵۰ درصد کاهش یافته است

عباسی رییس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان تهران گفت: فروش ۵۰ درصد کاهش یافته و انبار‌ها پر شده از مبل‌های فروش نرفته، رکود بیداد می‌کند برخی حتی کالاهای خود را رنگ هم نزده‌اند زیرا فروش چندانی نداشته و حقوق کارگران را نتوانسته‌اند بپردازند.

عبدالحسین عباسی، در گفت‌وگو با ‌نسیم‌آنلاین بیان‌کرد: فوم که جز مواد اولیه تولید مبل است ۲۵ درصد گران شده است و دلیل این افزایش قیمت نیز به خاطر بالا رفتن قیمت برق و دیگر هزینه‌های جاری است.

وی ادامه‌داد: هر چند که قیمت مواد اولیه مبلمان گران شده اما از آنجا که بازار دچار رکود زیاد است و خریدی از سوی مردم صورت نمی‌گیرد بنابراین نمی‌توان قیمت کالا را بالا برد و به ناچار مغازه‌داران مجبور هستند که قیمت مبل را حتی بدون هیچ سودی به فروش برسانند.

رییس اتحادیه مبل و درودگران اظهار ‌کرد: فروش مبل ۵۰ درصد کاهش یافته و انبار‌ها نیز از مبل پر شده، برخی حتی کالاهای خود را هنوز رنگ هم نزده‌اند زیرا فروش چندانی نداشته و حقوق کارگران خود را نیز نتوانسته‌اند بپردازند.

 

وی در پایان گفت: حدود ۷۵ درصد از تولید به دلیل نداشتن نقدینگی و فقدان بازار تعطیل شده و بسیاری از تولیدکنندگان نیز به دلیل همین رکود موجود ترجیح داده‌اند که دست از تولید بکشند.