بهره‌برداری از خدمات بانک ملت در ایستگاه‌های مترو

بهره‌برداری از خدمات بانک ملت در ایستگاه‌های مترو نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های بانکی غیرنقد بانک ملت (CASHLESSATM) در ایستگاه‌های منتخب مترو آغاز شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک ملت اعلام‌کرد: این بانک با هدف حضور در نقاط استراتژیک و راهبردی در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی، ارایه خدمات بانکی و افزایش سطح رضایت مشتریان […]

بهره‌برداری از خدمات بانک ملت در ایستگاه‌های مترو

نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های بانکی غیرنقد بانک ملت (CASHLESSATM) در ایستگاه‌های منتخب مترو آغاز شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک ملت اعلام‌کرد: این بانک با هدف حضور در نقاط استراتژیک و راهبردی در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی، ارایه خدمات بانکی و افزایش سطح رضایت مشتریان به پیشنهاد شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، نسبت به نصب دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های نقدی غیرنقد در ایستگاه‌های منتخب مترو اقدام کرد.

 

تعداد ۱۱۳ دستگاه پایانه بانکی غیرنقد و ۱۹ دستگاه پایانه خودپرداز بانک ملت در ۷۹ ایستگاه منتخب مترو نصب و راه‌اندازی شده که نصب این دستگاه‌ها باعث تأمین نیازهای بانکی مردم و مشتریان در ایستگاه‌های مترو و به تبع آن کاهش مراجعات بانکی به شعب می‌شود.