۳۹۶۳ مناقصه – شرکت طرح و ساخت عامر مستقل – تهیه و اجرای دیوار تری دی پنل

مناقصه‌عمومی همزمان با ارزیابی‌کیفی شرکت طرح و ساخت عامر مستقل در نظر دارد عملیات طراحی و اجرای دیوارهای تری دی پنل پیرامونی و داخلی یکی از پروژه­های خود در شهرستان قم را به روش مهندسی، خرید و ساخت (EPC) به پیمانکاران واجدشرایط واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای تجربه و سابقه […]

مناقصه‌عمومی

همزمان با ارزیابی‌کیفی

شرکت طرح و ساخت عامر مستقل در نظر دارد عملیات طراحی و اجرای دیوارهای تری دی پنل پیرامونی و داخلی یکی از پروژه­های خود در شهرستان قم را به روش مهندسی، خرید و ساخت (EPC) به پیمانکاران واجدشرایط واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای تجربه و سابقه کاری مرتبط با طراحی، ساخت و اجرای دیوارهای تری دی پنل جهت دریافت اسناد دعوت به عمل می­آید.

 

ردیف شماره مناقصه

 

موضوع مناقصه مبلغ ضمانتنامه (ریال) متراژ (مترمربع) مدت پیمان
۱ ۹۰۱۴۰۲۱۸

 

طراحی، تهیه و اجرای دیوار تری دی پنل پیرامونی و داخلی ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۵۰۰/۱۱۱ ۶ ماه

 

 

شرایط عمومی تحویل اسناد:

متقاضیان شرکت در مناقصه می­توانند با به همراه داشتن اعلام آمادگی کتبی و اصل فیش واریزی به مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره‌حساب ۱-۱۸۹۲۶۲۳-۱۱-۱۰۹ (۷۳۰۶۹۰۰۱۰۹۰۱۱۰۱۸۹۲۶۲۳۰۰۱IR) بانک ایران‌زمین- شعبه شیخ بهایی به‌نام شرکت طرح و ساخت عامر مستقل از مورخ ۲۲/۰۹/۱۴۰۲ لغایت ۳۰/۰۹/۱۴۰۲ به آدرس: تهران محله ونک، ضلع شمال غرب میدان شیخ بهایی، برج صدف، طبقه ۱۰ واحد ۱۰۶ مراجعه فرمایید.