۳۹۶۳ مناقصه – موسسه حرا – باقیمانده عملیات برش بتن تونل

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای نوبت دوم  موسسه حرا در نظر دارد اجرای باقیمانده عملیات برش بتن تونل به روش سیم برش در پروژه پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری نیایش و کلیه عملیات پیش‌نیاز و وابسته به آن را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی با ارزیابی‌کیفی با احجام کار ۸۰۰ متر طول به متقاضیان مطابق با شرایط […]

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای نوبت دوم

 موسسه حرا در نظر دارد اجرای باقیمانده عملیات برش بتن تونل به روش سیم برش در پروژه پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری نیایش و کلیه عملیات پیش‌نیاز و وابسته به آن را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی با ارزیابی‌کیفی با احجام کار ۸۰۰ متر طول به متقاضیان مطابق با شرایط مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید.

تضمین شرکت در مناقصه:

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۱٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال) می‌باشد. می‌بایست به یکی از روش‌های مندرج در اسناد مناقصه تهیه و تسلیم گردد.

که محل توزیع اسناد مناقصه:

کارفرما: بزرگراه بسیج، سه‌راه تختی، بعد از ورزشگاه تختی، خیابان شهید تجاره، جنب نیروی انتظامی، موسسه حراء معاونت فنی و مهندسی، مدیریت برونسپاری شماره تماس: ۳۳۲۳۰۵۰۰-۰۲۱ داخلی ۲۰۲ و ۲۴۸

محل پروژه، تهران، ابتدای بزرگراه نیایش غرب، بعد از بیمارستان شهید رجایی، جنب پردیس سینمایی ملت، کارگاه ۱ پارکینگ طبقاتی نیایش می‌باشد. شماره تلفن: ۲۲۰۲۱۸۹۵-۰۲۱ داخلی امور قراردادها.

قیمت خرید اسناد مناقصه: ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پانصد میلیون ریال) می‌باشد که بایستی به شماره‌حساب ۵۱۵۱۷۱۸۰۶۵۰۱۱ بانک سپه به‌نام قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) – مؤسسه حرا واریز گردد.

زمان توزیع اسناد مناقصه: از مورخ ۲۱/۰۹/۱۴۰۲ الی ۲۸/۰۹/۱۴۰۲ در ساعات اداری

مهلت تحویل اسناد مناقصه: تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه مورخ ۰۴/۱۰/۱۴۰۲