۳۹۶۶ مناقصه – دهیاری آفتاب – اصلاح هندسی معبر

آگهی مناقصه‌عمومی دهیاری آفتاب (سعیدآباد آهنچی) در نظر دارد مناقصه با موضوع اصلاح هندسی معبر واقع روستای آفتاب با استفاده از جدول و نیو جرسی طبق نقشه را طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای به شماره فراخوان ۲۰۰۲۱۰۶۰۴۷۰۰۰۰۰۱ و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان […]

آگهی مناقصه‌عمومی

دهیاری آفتاب (سعیدآباد آهنچی) در نظر دارد مناقصه با موضوع اصلاح هندسی معبر واقع روستای آفتاب با استفاده از جدول و نیو جرسی طبق نقشه را طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای به شماره فراخوان ۲۰۰۲۱۰۶۰۴۷۰۰۰۰۰۱ و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد.

متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به‌صورت بر خط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهرسازمانی اقدام لازم را به عمل‌آورند.

مواعد زمانی:

  • تاریخ انتشار فراخوان: مورخ ۲۰/۰۹/۱۴۰۲
  • مهلت دریافت اسناد فراخوان: مورخ ۲۹/۰۹/۱۴۰۲
  • مهلت ارسال پیشنهادات: مورخ ۱۰/۱۰/۱۴۰۲
  • زمان گشایش پاکت‌ها: مورخ ۱۰/۱۰/۱۴۰۲
  • نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار:

ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال یا واریز به شماره‌حساب ۱۰۰۰۲۰۷۵۱۰۷۲۷ پست‌بانک به‌نام دهیاری آفتاب سعیدآباد آهنچی ارائه فیزیکی ضمانتنامه شرکت در مناقصه به دهیاری قبل از گشایش الزامی می‌باشد.

  • اطلاعات تماس و آدرس دستگاه:

اتوبان خلیج‌فارس، بزرگراه علامه عسگری، بلوار یادگار امام، جنب بخشداری دهیاری آفتاب

تلفن تماس: ۰۹۱۲۷۱۱۷۹۵۲