معرفی شرکت‌های حاضر در بورس کالا،پرشین فولاد آریا

  بورس کالا سال‌هاست که محل مطمئنی برای شرکت‌ها جهت عرضه کالا و شفافیت در فروش محصولاتشان است. این بورس به شرکت‌ها کمک می‌کند تا انواع محصولاتشان را با بهترین قیمت به فروش برسانند. بنا داریم جهت آشنایی هرچه بهتر شما خوانندگان محترم روزنامه مناقصه‌مزایده با شرکت‌های حاضر در بورس کالا اولین روز هر هفته […]

 

بورس کالا سال‌هاست که محل مطمئنی برای شرکت‌ها جهت عرضه کالا و شفافیت در فروش محصولاتشان است. این بورس به شرکت‌ها کمک می‌کند تا انواع محصولاتشان را با بهترین قیمت به فروش برسانند. بنا داریم جهت آشنایی هرچه بهتر شما خوانندگان محترم روزنامه مناقصه‌مزایده با شرکت‌های حاضر در بورس کالا اولین روز هر هفته به معرفی یکی از شرکت‌های حاضر در بورس کالا بپردازیم. با ما همراه باشید.

پرشین فولاد آریا

گروه صنعتی پرشین فولاد در راستای نیاز صنایع عظیم کشور در امر ساخت و ساز انواع فولاد از قبیل بیلت، تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی، ورق روغنی، ورق گالوانیزه، گالوالوم و ورق رنگی، در سال ۱۳۶۵ در تهران تأسیس گردید.

فعالیت اصلی گروه صنعتی پرشین فولاد از سال ۱۳۸۵ در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در زمینه تولید میلگردب ا ظرفیت ۵۰۰٫۰۰۰ تن در سال از لحاظ تکمیل بودن محصولات و طول‌های سفارشی در تاکستان قزوین شروع به‌کار کرد.

همچنین مجموعه صنعتی پرشین فولاد در سال ۲۰۰۸ میلادی با هدف تولید انواع محصولات فولادی شامل انواع بیلت، میلگرد آجدار ساختمانی، مقاطع فولادی و نورد سرد ورق تأسیس شد. محل این مجتمع در کنار بزرگراه قزوین – زنجان هجده کیلومتر بعد از تاکستان قرار دارد. این مجتمع در حال حاضر دارای یک واحد تولید میلگرد ساختمانی به ظرفیت اسمی ۳۵۰۰۰۰ تن در سال می‌باشد. در راستای اجرای پروژه‌های توسعه کارخانه، به زودی قرارداد احداث پلنت ذوب و ریخته‌گری بیلت با یکی از تکنولوگ‌های معتبر دنیا امضا خواهد شد. علاوه بر این، پروژه‌های دیگری نیز وجود دارد که مطالعات اولیه و بعضاً تکمیلی برخی از این پروژه‌ها در حال انجام است و یا انجام گرفته است. با اجرای تمام پروژه‌ها برای ۲۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۲۰۰۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

فهرست پروژه‌های اصلی شرکت به قرار ذیل است:

احداث پلنت ذوب و ریخته‌گری بیلت و در کنار آن احداث سیستم انتقال مواد، سیستم تصفیه آب، پلنت تولید گازهای اکسیژن و گازهای خنثی، آزمایشگاه تجهیزات شیمیایی و مکانیکی، سیستم غبار زدایی، محوطه جمع‌آوری و آماده‌سازی قراضه، ایستگاه گاز طبیعی، پست برق، واحد کمپرسور خانه و سیستم پایداری قوس کوره قوس الکتریکی

احداث پلنت تولید گندله آهنی به ظرفیت ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تن در سال

احداث پلنت تولید آهن اسفنجی به روش میدرکس با ظرفیت ۸۰۰٫۰۰۰ تن در سال

احداث پلنت نورد سرد ورق

از تمامی شرکت‌ها ی معتبر مهندسی که در زمینه اجرای پلنت‌های فوق به شکل پروژه EPC، خدمات مهندسی تفضیلی و یا تأمین کالا تجربه و تخصص کافی در صنایع فولادی دارند دعوت به همکاری می‌شود. اولویت اول اجرای پلنت‌های فوق، احداث پلنت ذوب و ریخته‌گری می‌باشد.

نیازمندی اصلی و اولیه شرکت پرشین فولاد در زمینه‌های ذیل می‌باشد:

خدمات مهندسی و اجرا در زمینه استراکچر فلزی سالن‌های تولید شامل ذوب و ریخته‌گری، انبار بیلت، انبار مواد اولیه شامل قراضه و فروآلیاژها

خدمات مهندسی و اجرا در زمینه civil پلنت ذوب و ریخته‌گری

خدمات مهندسی و اجرا در زمینه طراحی و ساخت جرثقیل‌های دروازه‌ای با ظرفیت ۲۰۰ تن

خدمات مهندسی و اجرا در زمینه سازه‌های فضایی

 

تأمین پلنت واحد تولید اکسیژن، آزمایشگاه تجهیزات خواص شیمیایی و مکانیکی و نیز جرثقیل‌های مورد نیاز واحدهای ذوب و ریخته‌گری.