مأموریتهای پستبانک با مأموریتهای وزارت ارتباطات عجین شده است معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مأموریتهای پستبانکایران از منظرهای مختلفی با مأموریتهای حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عجین شده است؛ چون تنها بانک در شبکه بانکی کشور است که بهصورت ویژه در حوزه ICT ورود پیدا کرده است. البته دریک […]
مأموریتهای پستبانک با مأموریتهای وزارت ارتباطات عجین شده است
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مأموریتهای پستبانکایران از منظرهای مختلفی با مأموریتهای حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عجین شده است؛ چون تنها بانک در شبکه بانکی کشور است که بهصورت ویژه در حوزه ICT ورود پیدا کرده است. البته دریک نگاهکلی میتوان گفت که نوع تعاملات این وزارت با پستبانکایران در خصوص وجوه اداره شده بیشتر نمایان است.
به گزارش مناقصهمزایده، امیرحسیندواییمرکزی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: پستبانکایران پیشرفتهای خوبی در راستای رفع چالشهای موجود در خصوص شرکتها در بحث تضامین، وثایق مالی و چکهای برگشتی آنان داشته است.
دواییمرکزی تصریح کرد: پستبانکایران از دوجهت مهم ارزیابی میشود؛ یکی بحث کارگزاری شرکتهای بزرگ بینالمللی به عنوان درگاههای ورود سرمایه به کشور اعم از تضامین بینالمللی و مورد مهم دیگری که در این بانک باید رشد پیدا کند این است که باید فرایند یادگیری ملی و بینالمللی در بانک تدوین شود تا بانک ما ارتقا پیدا کرده و در تراز بانکهای برتر دنیا که در حوزههای تخصصی سرمایهگذاری میکنند قرار گیرد. اگر بانکی تخصصی شده و بتواند این فرایند را خوب مدیریت کند درصدی از درآمد خود را از این راه میتواند جذب کند. استفاده بهینه از سپردههای مردم در جهت سرمایهگذاری تخصصی معمولترین راه برای درآمدزایی در بانک است اما روش دیگر با تحرک واداشتن سرمایههای بیرون از بانک است که الان دراختیار بانک نیست ولی بر مبنای اعتماد سیستم تخصصی بانک میتواند در جهت سرمایهگذاری تجهیز شود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.