۳۹۶۸ مناقصه – شرکت آهن و فولاد ارفع – احداث مدرسه

فراخوان مناقصه‌عمومی به شماره ۱۱۵۶۰۹-۱۴۰۲ با موضوع احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان اردکان شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد نسبت به احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شامل تهیه تمام مصالح و اجرای کلیه فعالیت‌ها اعم از سیویل، ساختمان، برق، مکانیک و … به‌صورت کامل با فهارس بهای سال ۱۴۰۲ سازمان برنامه‌وبودجه بر اساس […]

فراخوان مناقصه‌عمومی به شماره ۱۱۵۶۰۹-۱۴۰۲ با موضوع احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان اردکان

شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد نسبت به احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شامل تهیه تمام مصالح و اجرای کلیه فعالیت‌ها اعم از سیویل، ساختمان، برق، مکانیک و … به‌صورت کامل با فهارس بهای سال ۱۴۰۲ سازمان برنامه‌وبودجه بر اساس مدارک، مشخصات فنی و نقشه‌های منضم به قرارداد در شهرستان اردکان (استان یزد)،  از طریق مناقصه‌عمومی به شرکت‌های دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری معتبر واگذار نماید.  بدینوسیله از پیمانکاران واجدشرایط دعوت می‌شود برای اخذ مدارک مربوط به شرکت در مناقصه از طریق لینک زیر، اسناد مربوطه را دریافت نمایند.

https://arfasteel.com/c/مناقصه_عمومی_احداث_مدرسه_۱۲_کلاسه_در_شهرستان_اردکان

 

مدارک ضریب پارامتر ارزیابی ردیف
گرید ۱: ۲۰       –        گرید۲: ۱۵

گرید۳: ۱۱        –        گرید۴:  ۷

۲۰ دارا بودن گرید ابنیه

( حداقل گرید ۴)

۱
محل ثبت و آدرس دفتر در استان، مستندات حداقل سه پروژه اجرایی طی ۵ سال گذشته در استان ۱۵ بومی بودن استان یزد ۲
سه قرارداد: ۱۵      –     دو قرارداد: ۱۰

یک قرارداد: ۷       –     فاقد قرارداد: ۲

۱۵ دارا بودن قرارداد

با موضوع و احجام مشابه طی سه سال گذشته

۳
لیست تجهیزات و ماشین‌آلات مالکیتی و استیجاری مرتبط با موضوع این قرارداد ۱۲ لیست ماشین‌آلات و توان تجهیزاتی متناسب با شرح خدمات مناقصه ۴
مستندات مالی و مفاصا حساب و … ۷ توان مالی پیمانکار ۵
ارائه رزومه و لیست بیمه پرسنل کلیدی ۷  توان مدیریتی ۶
رزومه افراد، لیست بیمه،

کپی قرارداد همکاری با شرکت

۷ توان دفتر فنی و مهندسی طراحی

(جهت بازنگری نقشه‌های پیوست اسناد)

۷
گواهی صلاحیت پیمانکاری، ایمنی ایزو… ۵ دارا بودن گواهینامه‌های مرتبط با پیمان ۸
ساختار سازمانی، رزومه افراد و لیست بیمه ۱۲ ساختار کنترل پروژه و دفاتر فنی ۹

پارامترهای ارزیابی مناقصه مدرسه ۱۲ کلاسه شرکت آهن و فولاد ارفع:

 

تذکر ۱: حداقل ۷۰ امتیاز جهت حضور در مراحل بعدی مناقصه موردنیاز است.

تذکر ۲: ارائه گواهینامه‌های یادشده الزامی بوده و مدارک متقاضیان فاقد این گواهینامه‌ها مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.

تذکر ۳: ارائه مدارک و سوابق هیچ‌گونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

مدت اجرای پروژه: ۱۲ ماه از تاریخ تحویل کارگاه

مناقصه‌گران موظفند کلیه اسناد مناقصه پس از تکمیل را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲، به‌صورت پاکت مهر و امضاشده به آدرس شرکت آهن و فولاد ارفع تحویل نمایند.

آدرس شرکت آهن و فولاد رفع جهت تحویل پاکت:

دفتر تهران: تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، خیابان سلطانی (سایه)، پلاک ۶۹، طبقه ۴، واحد ۱۶، دفتر مدیریت خرید انرژی، خدمات و امور قراردادها، کد پستی: ۱۹۶۷۷۴۳۷۸۰

دفتر کارخانه: اردکان، کیلومتر ۲۵ جاده اردکان به نائین، کد پستی: ۸۹۵۵۱۶۵۸۱۵