هزینه‌تراشی برای صدور متعدد کارت‌های هوشمند بی‌فایده!

معاون وزیر ارتباطات هزینه‌تراشی برای صدور متعدد کارت‌های هوشمند بی‌فایده! رییس سازمان فناوری اطلاعات به انتقاد تلویحی از صدور برخی کارت‌ها که با عنوان هوشمند برای مردم هزینه به دنبال دارند پرداخت. به گزارش ایسنا، نصرا…جهانگرد در نشستی خبری به ارایه توضیحاتی درباره برگزاری نمایشگاه امسال الکامپ پرداخته و درباره فعالیت شرکت‌های فعال در حوزه […]

معاون وزیر ارتباطات

هزینه‌تراشی برای صدور متعدد کارت‌های هوشمند بی‌فایده!

رییس سازمان فناوری اطلاعات به انتقاد تلویحی از صدور برخی کارت‌ها که با عنوان هوشمند برای مردم هزینه به دنبال دارند پرداخت.

به گزارش ایسنا، نصرا…جهانگرد در نشستی خبری به ارایه توضیحاتی درباره برگزاری نمایشگاه امسال الکامپ پرداخته و درباره فعالیت شرکت‌های فعال در حوزه اطلاعاتی ارایه کرد.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ارایه خدمات متعدد بر بستر دولت همراه گفت: البته لازم است در ارایه این خدمات دقت نظر لازم وجود داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به‌کارت‌های مختلفی که از سوی سازمان‌ها و نهادهای مختلف با عنوان هوشمند صادر می‌شوند خاطرنشان کرد: ما خود در دولت در خصوص این موضوع و هزینه‌هایی که بر دوش مردم می‌گذارد مرافعه‌هایی داریم و در مواردی چندین بار هم مکاتبه داشته‌ایم.

 

جهانگرد ادامه داد: به عنوان مثال کارت‌هایی مانند سربازی یا برخی کارت‌های دیگر که تنها یک شماره را دربرمی‌گیرند هیچ نیازی به هوشمندسازی ندارند و هوشمندسازی آن‌ها نفعی نخواهد داشت اما گاهی با هوشمندسازی این نوع کارت‌ها هزینه‌هایی به مردم تحمیل و سرمایه ملی حرام می‌شود.