الکترونیکی شدن پرداخت عوارض خروج از کشور

الکترونیکی شدن پرداخت عوارض خروج از کشور معاون سازمان اطلاعات گفت: به زودی عوارض در بستر شبکه ملی اطلاعات، الکترونیکی می‌شود و نیازی به پرداخت عوارض به‌طور حضوری در بانک‌ها نیست. به گزارش فارس، رضاباقری‌اصل در نشست خبری الکامپ بیست‌ودوم از الکترونیکی شدن پرداخت عوارض خروج از کشور در بستر شبکه ملی خبر داد و […]

الکترونیکی شدن پرداخت عوارض خروج از کشور

معاون سازمان اطلاعات گفت: به زودی عوارض در بستر شبکه ملی اطلاعات، الکترونیکی می‌شود و نیازی به پرداخت عوارض به‌طور حضوری در بانک‌ها نیست.

به گزارش فارس، رضاباقری‌اصل در نشست خبری الکامپ بیست‌ودوم از الکترونیکی شدن پرداخت عوارض خروج از کشور در بستر شبکه ملی خبر داد و گفت: این سرویس یکی از خدماتی است که توسط دستگاه‌های اجرایی ارایه خواهد شد.

معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات گفت: این سرویس به صورت پایلوت در فرودگاه امام(ره) مراحل اولیه را می‌گذراند و پیش‌بینی می‌شود مدت اجرای پایلوت یک ماه زمان می‌برد و سپس در صورت موفقیت‌آمیز بودن طرح پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور در سراسر کشور انجام می‌شود.

 

وی گفت: در گذشته پرداخت عوارض خروج از کشور ملزم به حضور در بانک‌ها بود اما اکنون با هر ابزار متصل به اینترنتی از طریق ارایه شماره گذرنامه و کد ملی قابل انجام است.