۳۹۷۲ مناقصه – شـركت پتـروشيمـي فن‌آوران – فروش اقلام شیمیایی

      آگهی مزايده­های عمومي شماره ۰۲/۱۴۰۲ و ۰۳/۱۴۰۲ موضوع آگهی: مزايده­های عمومي شماره ۰۲/۱۴۰۲ و ۰۳/۱۴۰۲ شـركت پتـروشيمـي فن‌آوران (سهامی عام) در نظـر دارد فروش اقلام مازاد، بلااستفاده و ضایعاتی خود را به شرح جدول پیوست در وب‌سایت شرکت به آدرس: ((www.fnpetro.ir و شرايط ذيل و شرح كامل مندرج در اسناد مزايده، از […]

 

 

 

آگهی مزايده­های عمومي شماره ۰۲/۱۴۰۲ و ۰۳/۱۴۰۲

موضوع آگهی: مزايده­های عمومي شماره ۰۲/۱۴۰۲ و ۰۳/۱۴۰۲

شـركت پتـروشيمـي فن‌آوران (سهامی عام) در نظـر دارد فروش اقلام مازاد، بلااستفاده و ضایعاتی خود را به شرح جدول پیوست در وب‌سایت شرکت به آدرس: ((www.fnpetro.ir و شرايط ذيل و شرح كامل مندرج در اسناد مزايده، از طريق مزایده‌عمومی به فروش برساند:

۱-    موضوع مزايده:

الف: مزایده شماره ۰۲/۱۴۰۲ فروش اقلام شیمیایی

۲-    زمان بازدید موضوع مزایده: از روز چهارشنبه مورخ ۰۶/ ۱۰/۱۴۰۲ لغایت روز سه‌شنبه مورخ  ۱۲/۱۰/۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰ الي ۱۲:۳۰ صبح با هماهنگي قبلی.

۳-    مكان بـازديـد: منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي بندر امام خميني (ره)، سايت ۳، شركت پتروشيمي فن‌آوران.

۴-    زمان و محل تحويل اسناد مزايده: اسناد مزايده با ارائه درخواست كتبي به متقاضي ارائه می­گردد. متقاضیان می­توانند از روز چهارشنبه مورخ ۰۶/ ۱۰/۱۴۰۲ لغایت روز سه‌شنبه مورخ ۱۲/۱۰/۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰ الي ۱۲:۳۰ صبح برای تحویل اسناد مزایده به نشانی زیر مراجعه نمایند:

منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي بندر امام خميني (ره)، سايت ۳، شركت پتروشيمي فن‌آوران، حراست.

۵-    مهلت و محل تحويل پيشنهادات: متقاضیان می­توانند پیشنهادهای خود را حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۷/۱۰/۱۴۰۲ در قبال دریافت رسید، تحویل اداره حراست دهند.

۶-    زمان و محل گشایش پاکات: در جلسه کمیسیون معاملات و طبق برنامه زمان‌بندی دبیر کمیسیون، بدون حق حضور مزایده­گران محترم.

۷-    سپرده شركت در مزايده: سپرده شركت در مزايده معادل ۱۰% مبلغ پيشنهادي برای هر پیشنهاد به‌صورت جداگانه به‌صورت ضمانتنامه بانکی با اعتبار سه‌ماهه و قابل تمدید و بدون قيد و شرط صادره از بانک‌های دولتی یا خصوصی به‌جز بانک­های در شرف ادغام و یا چك تضمین‌شده بانكي در وجه شرکت پتروشیمی فن‌آوران می­باشد.

۸-    نحوه پرداخت ثمن: نقدی

۹-    هزينه­های جنبی: چاپ آگهي­ها و ارزیابی توسط کارشناس رسمی دادگستری به عهده برنده­ی مزايده مي­باشد.

۱۰-ماهیت مزایده ازلحاظ حقوقی: پروسه مزایده به‌هیچ‌عنوان ایجاب محسوب نمی­شود و تا قبل از انجام تمامی مراحل ذکرشده در اسناد و آیین‌نامه شرکت پتروشيمي فن‌آوران، هیچ تعهدی برای شرکت ایجاد نمی­گردد و شرکت در قبول و يا رد هرکدام و يا كليه پيشنهادات واصله بدون ارائه هیچ‌گونه توضيحي مختار مي­باشد.

ماده ۱۰) هزینه خرید اسناد مناقصه مبلغ ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (سه میلیون ریال) می‌باشد که می‌بایست به شماره‌حساب شبا بانک تجارت ۷۷۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۶۰۹۴۳۱۰۰۴۹ IR واریز و اصل فیش را تحویل و اسناد دریافت نماید.

 

روابط‌عمومی و امور بين الملل شركت پتروشيمي فن آوران