بانک صادرات گواهینامه مدیریت کیفیت گرفت بانک صادرات به منظور پاسخگویی مطلوبتر به نیازهای مخاطبان با ارتقای کمی و کیفی در سطح خدمات خود موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو ٩٠٠١ در شعبه مرکزی خود شد. به گزارش مناقصهمزایده، این بانک با بازنگری و ارزیابی فرایند و ساختارهای موجود ضمن ارتقای کمی و کیفی […]
بانک صادرات گواهینامه مدیریت کیفیت گرفت
بانک صادرات به منظور پاسخگویی مطلوبتر به نیازهای مخاطبان با ارتقای کمی و کیفی در سطح خدمات خود موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو ٩٠٠١ در شعبه مرکزی خود شد.
به گزارش مناقصهمزایده، این بانک با بازنگری و ارزیابی فرایند و ساختارهای موجود ضمن ارتقای کمی و کیفی خدمات شعبه مستقل٣٠٤٦ (مرکزی) موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو ٩٠٠١ شد.
این گزارش میافزاید؛ شرکت ارزیابیکننده با تلاش مستمر و مداوم به مدت یکسال در شعبه یاد شده حضور یافت و نسبت به تهیه مستندات اختصاصی، عمومی، طبقهبندی اسناد و… اقدام و این پروژه را با موفقیت کامل در بانک به اجرا گذاشت.
شایان توجه است؛ این بانک با بازنگری در ساختار و فرایندهای حاکم در بخشهای مختلف خود توانسته است گواهینامههایی همچون؛ سیستم مدیریت انرژی ISO٥٠٠٠١، گواهینامه استاندارد بینالمللی ISO١٠٠١٥ از شرکت IMQ ایتالیا، استاندارد بینالمللی تکنولوژی برتر در بانکداری الکترونیک و… را کسب کند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.