اعتماد مشتریان، سرمایه با ارزش بانک شهر مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر، اعتماد مشتریان را سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی دانست و بر لزوم توجه بیشتر به آن تأکید کرد. به گزارش مناقصهمزایده، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در حاشیه همایش «بانک شهر، مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی» […]
اعتماد مشتریان، سرمایه با ارزش بانک شهر
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر، اعتماد مشتریان را سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی دانست و بر لزوم توجه بیشتر به آن تأکید کرد.
به گزارش مناقصهمزایده، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در حاشیه همایش «بانک شهر، مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی» با بیان اینکه اعتماد مشتریان سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی است، گفت: تلاش داریم تا سامانه نظارت و ارتباط مردمی(۸۶۵۵) بهکارآمدترین سامانه نظارتی در میان سایر بانکهای کشور بدل شود.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در آستانه سالگرد تأسیس بانک شهر با بیان اینکه ۳ سال از زمان فعالیت سامانه نظارت و ارتباط مردمی(۸۶۵۵) بانک شهر میگذرد، گفت: با آغاز بهکار سامانه نظارتی بانک شهر شاهد بودیم که فرهنگ نقدپذیری و پاسخگویی مدیران در بانک شهر تحقق یافت.
میرزایی با تأکید بر اینکه امروز در بانک شهر فرهنگ نقدپذیری نهادینه شده است، تصریحکرد: بیشک با افتخار میتوانیم بگوییم که بانک شهر یک بانک پاسخگو است، چراکه شاهدیم بانک شهر گوش شنوا و چشم بینایی به نام سامانه (۸۶۵۵) دارد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.