شبکه روشنایی ناحیه صنعتی گلوگاه مازندران اجرا شد

با اعتبار ۳۲۰ میلیون ریال شبکه روشنایی ناحیه صنعتی گلوگاه مازندران اجرا شد معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای پروژه شبکه روشنایی ناحیه صنعتی گلوگاه با اعتبار ۳۲۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، یاسر امینی گفت: پروژه روشنایی معابر در راستای تکمیل […]

با اعتبار ۳۲۰ میلیون ریال

شبکه روشنایی ناحیه صنعتی گلوگاه مازندران اجرا شد

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای پروژه شبکه روشنایی ناحیه صنعتی گلوگاه با اعتبار ۳۲۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، یاسر امینی گفت: پروژه روشنایی معابر در راستای تکمیل زیرساخت در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی و به‌منظور تسهیل در عبور و مرور انجام می‌شود.

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به نقش روشنایی در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی، اظهار داشت: روشنایی موجب ایجاد ایمنی در جابه‌جایی وسایل نقلیه، کاهش جرایم و احساس امنیت در بخش صنعت و تولید می‌شود.

امینی افزود: شبکه روشنایی ناحیه صنعتی گلوگاه با کابل خود نگهدار و به طول ۵۰۰ متر انجام ‌شده است.

وی با اشاره به نصب ترانس ۵۰ کیلوولت آمپر برای تأمین برق روشنایی تصریح کرد: برای انجام این پروژه مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است.

 

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه ۱۹ روشنایی بر روی پایه‌ها نصب‌شده است.