رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو، با تأکید بر اینکه امروز مشکل اساسی خودروهای چینی تأمین قطعات آن است، گفت: امروز قطعات این خودروها به سختی تهیه و در بازار آن هم با قیمتهای گزاف فروخته میشود. علیرضا نیکآیین؛ رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو، با اشاره به اینکه در بحث قطعات خودروهای سواری داخلی شاهد کسری چندانی در […]
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو، با تأکید بر اینکه امروز مشکل اساسی خودروهای چینی تأمین قطعات آن است، گفت: امروز قطعات این خودروها به سختی تهیه و در بازار آن هم با قیمتهای گزاف فروخته میشود. علیرضا نیکآیین؛ رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو، با اشاره به اینکه در بحث قطعات خودروهای سواری داخلی شاهد کسری چندانی در بازار نیستیم، گفت: مشکل اساسی امروز بازار تأمین قطعات خودروهای وارداتی جدید چینی است. به گزارش تسنیم، وی با اعلام اینکه به صورت مقطعی بازار با چالش تأمین قطعات خودروهای چینی آن هم در بخشهای مختلف روبهروست، افزود: بهعنوان نمونه وانتهای دیزلی با مشکل رادیاتور روبهرو هستند و مدام ما مشکل خرابی رادیاتور را در این خودروها داریم. رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو، تصریح کرد: در سایر خودروهای چینی نیز ما مشکل قطعات گیربکس، قطعات بدنه و رادیاتور داریم که همین موضوع عاملی میشود تا مصرفکننده در تأمین قطعات دچار مشکل شود. نیکآیین؛ چالش جدی امروز بازار را تأمین قطعات برای خودروهای چینی عنوان کرد و گفت: باید شرکتها با واردات این خودروها فکر اساسی برای تأمین قطعات آنها نیز بکنند چرا که کمبود قطعه از یک طرف و فروش قطعات با قیمتهای بسیار بالا مشکلات چندانی را برای مصرفکنندگان ایجاد کرده است.
پس از اجرای ممنوعیت واردات خودرو به منظور ارتقای توان تولید داخلی، چالشهای صنعت خودرو پررنگتر و قویتر شد. بخشی از این گرهها بر فعالیت صنعتگران و حجم عمده دیگر آن بر دوش مردم افتاد. افزایش قیمت تولیدات داخلی آن هم در شرایطی که به دلیل پایین بودن کیفیت آنها، کسی خواهان آنها نیست، روزبهروز […]
دیدگاه بسته شده است.