علیخانی به دنبال شکایت از قاضی‌پور

  قدرت‌ا… علیخانی گفت: سخنان قاضی‌پور کذب و سخیف بوده و در این رابطه شکایتی تقدیم مراجع قضایی می‌شود تا این گونه افراد برای مطرح کردن خود به بیان هر دروغ و اظهارات توهین‌آمیز و خلاف شئونات اسلامی متوسل نشوند. به گزارش ایسنا، نماینده اسبق قزوین در مجلس‌های ششم تا هشتم در واکنش به اظهارات […]

 

قدرت‌ا… علیخانی گفت: سخنان قاضی‌پور کذب و سخیف بوده و در این رابطه شکایتی تقدیم مراجع قضایی می‌شود تا این گونه افراد برای مطرح کردن خود به بیان هر دروغ و اظهارات توهین‌آمیز و خلاف شئونات اسلامی متوسل نشوند.

به گزارش ایسنا، نماینده اسبق قزوین در مجلس‌های ششم تا هشتم در واکنش به اظهارات منتشر شده از جانب نادر قاضی‌پور، نماینده فعلی ارومیه و بیان برخی تعابیر زشت و زننده در ارتباط با حضور بانوان در مجلس ضمن اشاره به سخنان امام راحل (ره) مبنی بر این که «زن باید در سرنوشت خودش دخالت داشته باشد…»، «…زن‌‌‌ها هم باید در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی هم‌‌دوش مرد‌‌ها باشند» و «باید همه زن‌‌‌ها و همه مرد‌‌ها در مسایل اجتماعی، در مسایل سیاسی وارد باشند و ناظر باشند»، به سایت نواندیش گفت: جای تأسف است که برخی با نادیده گرفتن اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب و برای دستیابی به پیروزی‌های مقطعی و کوتاه مدت، به موضوعات قومیتی و جنسیتی متوسل می‌شوند.

این نماینده ادوار مجلس همچنین درباره ادعای نادر قاضی‌پور درباره شوخی با وی افزود: این سخنان کذب و سخیف بوده و در این رابطه شکایتی تقدیم مراجع قضایی می‌شود تا این گونه افراد برای مطرح کردن خود به بیان هر دروغ و اظهارات توهین‌آمیز و خلاف شئونات اسلامی متوسل نشوند.

 

علیخانی در پایان گفت: با توجه به اظهارات سخیف این فرد و بازتاب منفی آن در جامعه از جمله اعتراض بانوان محترم و نیز امام جمعه محترم ارومیه شایسته است مراجع ذی‌صلاح در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.